Úvod ZDRAVÍ Cvičení Trénink na doma pro pevné bříško, ideální pro začátečníky!

Trénink na doma pro pevné bříško, ideální pro začátečníky!


Víme, že cvičení, které je pro Vás výzvou, je to nejlepší, a tak jsme se rozhodli vytvořit sestavu, která pořádně procvičí a zapojí Vaše tělo!

Jedná se o soupravu cviků, u kterých budete provádět 50 opakování, dohromady bude okruhů 5.

Proveďte 50 opakování u každého z následujících cviků, bez jakéhokoli odpočinku mezi cviky. Po dokončení jednoho kompletního okruhu si odpočiňte 60 – 90 sekund a znovu opakujte. Opakujte maximálně 5 okruhů.

1) 50 zvedání pozadí

1-9

 

[wp_ad_camp_]

 

2) 50 stěračů

2-7

3) 50 střihání

3-9

 

[wp_ad_camp_]

 

4) 50 pavoučích prken (střídejte strany)

4-5

Právě když máte pocit, že se musíte vzdát, připomeňte si, že musíte zůstat silní a pokračujte dál. Cvičení je o tom, jak opustit to, co je pro vás pohodlné, a když posunete své limity, určitě uspějete. Nejen, že se po dnešním cvičení budete cítit dobře a energicky, ale ve své hlavě vytvoříte silnou motivaci, abyste v budoucnu pokračovali.

Nezapomeňte, že nejen cvičíte, abyste vypadali lépe a cítili se dobře, ale v konečném důsledku vytváříte především lepší život pro sebe.




Kam dál?