Úvod ZDRAVÍ Cvičení Trápí vás vyčnívající HRB NA ZÁDECH? DÍKY TOMUTO triku se ho zbavíte

Trápí vás vyčnívající HRB NA ZÁDECH? DÍKY TOMUTO triku se ho zbavíte


Moderní život diktuje své podmínky, které se pak odráží na našem těle. Lidé mají sedavé zaměstnání a svůj volný čas tráví u televizorů či počítačích.
Z tohoto důvodu nás nemůže překvapit, že se nám v těle hromadí tuk.

hrb1

 

 
Vdovský hrb není nic jiného, ​​než ukládání tuku v oblasti 7. krčního obratle. Tento problém se často objevuje u žen, které trpí nadváhou. Ukážeme vám speciální cviky, které pomohou zbavit se tohoto tukového polštáře.

Krouživý pohyb rameny

Začněte s cvikem ve stoje a ruce mějte upažené při těle. Pomalu provádějte s rameny krouživé pohyby. Ramena můžete otáčet najednou nebo nejprve jedno a pak druhé. Doba cviku by měla být nejméně 5 minut.

hrb2

 

 
Pozice kobra
Lehněte si na břicho, ruce ohněte v loktech a položte si je k tělu. Čelo si položte na podložku a uvolněte se. Pomalu zvedejte hlavu, ramena a vrchní část těla pomocí zádových svalů a ne rukama. Nataženýma rukama se ohněte v páteři, ale hlavě nezaklánějte dozadu. Opatrně zvedněte bradu tak vysoko, jak to je možné. Cvik opakujte alespoň 20-krát.
hrb3

 

 

Poloha kočka
Zaujměte polohu na čtyřech a hlavu skloňte. Ujistěte se, že vaše kolena a ruce jsou vzájemně rovnoběžné. Při nádechu mějte hlavu vzhůru, ohněte se v oblasti dříku a stáhněte břišní svaly. Vydechováním udělejte kočičí záda a vraťte se do výchozí polohy. Opakujte 20-krát.

hrb4

Strečink rukou a nohou
Postavte se na dlaně a kolena tak, aby byly paralelně rovnoběžné. Zvedněte pravou ruku a levou nohu současně. Držte je v této poloze 10 sekund a následně vyměňte končetiny. Opakujte to alespoň 20násobně.

hrb5

Pravidelným cvičením si posílíte svaly zad a problém vdovského hrbu bude minulostí!




loading...

Kam dál?