Úvod ZDRAVÍ Hubnutí Tato skvělá dieta se stala senzací po celém světě. Kilogramy neodejdou, ale...

Tato skvělá dieta se stala senzací po celém světě. Kilogramy neodejdou, ale utečou!


Čím jsme blíže k letu, tím více chceme v plavkách vypadat lépe. Zapomeňte na kebaby a hamburgery, nekažte si zdraví a začněte se o sebe starat!

Dieta s původním názvem „Sensation“ (Senzace) je nízkokalorická a bude trvat přibližně 3 týdny. Autoři diety tvrdí, že každý týden můžete zhubnout o 3-5 kg ​​a celková ztráta hmotnosti po třech týdnech by se měla pohybovat mezi 7-12 kilogramy. Nejedná se však o žádný jojo efekt a vaše váha bude stejná minimálně 3 roky.

1

 

 

Vyvážená strava

1) den
Snídaně: šálek kávy
Oběd: 2 vařená vejce, špenát vařená mrkev, trochu rostlinného oleje, 1 rajče (250ml rajčatové šťávy) bez soli
Večeře: 200-250 g steak osmažené na rostlinném oleji, čerstvý zeleninový salát (zelí, červená řepa, mrkve) a rostlinný olej.
2) den
Snídaně: šálek kávy, suchar
Oběd: 100 g steak, salát z čerstvé zeleniny (zelí, řepa, mrkev)
Večeře: 200 g libového vařeného masa nebo šunky, 200 ml kyselého mléka, kefíru nebo mléka.

2

 

 

 
3) den
Snídaně: šálek kávy a suchar
Oběd: jedna mrkev, červená řepa nebo celer osmažené na rostlinném oleji, 1 rajče, 1 mandarinka nebo švestka, 1-2 pomeranče.
Večeře: Totéž, co na oběd

3

4)den
Snídaně: šálek kávy
Oběd: 1 vařené vejce, 3 velké uvařené mrkve – můžete si z nich udělat salát a polít ho trochou rostlinného oleje), 150 g sýra
Večeře: ovocný salát bez banánů
5)den
Snídaně: strouhaná syrová mrkev pokapaná citrónovou šťávou
Oběd: 500 g vařené nebo dušené ryby, 1 rajče (rajčatová šťáva)
Večeře: jeden menší steak, salát z čerstvé zeleniny (můžete použít zelí, řepu, mrkev, okurku, červenou papriku)

 

 
6)den
Snídaně: šálek kávy
Oběd: 500 g kuřecího masa dušeného na rostlinném oleji nebo zapečené ve fólii
Večeře: 2 vařená vejce, nastrouhaná mrkev, sklenici čaje

4

7)den
Snídaně: šálek čaje
Oběd: 150-200 g telecího nebo hovězího masa – dušené nebo vařené, 1 jablko
Večeře: stejně jako oběd

5

Během této diety byste neměli pociťovat hlad. Koneckonců, musíte uznat, že 200 g masa nebo 500g ryb je více než dost. Maso v kombinaci se zeleninou a rostlinným olejem poskytují tělu potřebné množství stopových prvků a vitamínů. Co se týče nápojů, pijte už jen čistou vodu bez bublinek a zmíněnou kávu s občasným čajem.




loading...

Kam dál?