Úvod ZDRAVÍ Cvičení Páteř vás přestane okamžitě bolet! Vyzkoušejte těchto 6 cviků, po kterých se...

Páteř vás přestane okamžitě bolet! Vyzkoušejte těchto 6 cviků, po kterých se vám okamžitě uleví


Vzhledem k sedavému způsobu života, hlavně lidé, kteří tráví neustále svůj čas u počítače, se s bolestí zad setkávají každý den. Výjimkou není ani věk člověka! Často sedíme, málo se hýbeme a naše páteř se přizpůsobuje tabletům či telefonům.

Když se bolesti zad stanou skutečně závažnými, jednoduché řešení už nepomáhají. I v tomto případě je lepší problémy neignorovat a řešit je dříve, než bude pozdě.

Cviky na páteř

Hvězdice
Jste unavení po práci? Nyní můžete nejen relaxovat, ale také pomoci vaší páteři. Stačí, když si lehnete na zem, natáhnete ruce a nohy do stran a v této poloze chvíli setrváte.

Následně ruce a ramena otočte na jednu stranu a boky na druhou stranu. Pak se vraťte do počáteční polohy a udělejte totéž do opačné strany. Vše dělejte pomalu a relaxujte!

cviky pater1

Ležící kámen
Na tento cvik budete potřebovat obyčejnou židli. Lehněte si na zem, nejlépe na teplý koberec a vyložte si nohy na židli. Cvičení pomáhá obnovit správný krevní oběh v celém těle a páteř při dokáže relaxovat po celodenní námaze.

cviky pater2

Ohebný had
Mládí člověka je dána schopností pohybu páteře. Základem tohoto cvičení je chování hada, který se od všech zvířat odlišuje svou ohebností. Lehněte si na břicho palci na nohách se podpírejte a zvedejte trup na rukou tak vysoko, jak je to možné. Hlavní je, abyste cítili napětí svalů, ale nepřehánějte to.

cviky pater3

Embryo
Ciťte se opět jako v matčině bříšku – lehněte si do klubíčka. Ležte na zádech, pokrčte nohy a v sevřených rukách jejich táhněte směrem k břichu.

Vydržte v této pozici 30 sekund až 1 minutu. Cvik si můžete udělat i během sledování vašeho oblíbeného televizního seriálu. Stačí si jen lehnout na zem.
cviky pater4

Stání v rohu
Hlavním cílem tohoto cviku je uvolnění všech svalů. Potřebujete na to gymnastický balón a pokud ji nemáte stačí opěradlo na pohovce nebo židle.

cviky pater5

Propletené nohy
Lehněte si na záda, jednu nohu ohněte a podložte pod její koleno druhou nohu. Chyťte si spodní nohu a pomalu ji přitahujte k sobě a zvedejte druhou nohu, která je nad ní. Vydržte v této poloze ne více než 30 sekund a udělejte si 8 opakování s každou nohou.

cviky pater6




loading...

Kam dál?