Úvod ZDRAVÍ Cvičení Osobní trenéři dají ruku do ohně za toto cvičení. Tento cvik mi...

Osobní trenéři dají ruku do ohně za toto cvičení. Tento cvik mi dokonale zpevnil stehna, pozadí i ostatní problematické partie!


Příroda to zařídila tak, že větší část mužů se raději ohlédne za ženou s větším zadkem a širšími boky než za holkou, která téměř žádný zadek nemá.


Přesto se mnohé z nás snaží svůj zadek přivést do lepšího stavu než v jakém ho máme. Pokud chcete zpevnit zadek a posílit stehna, nemusíte chodit do posilovny. Stačí pár minutě denně a jste ve formě.


Ženská postava s větším zadkem je neuvěřitelně s*xy. Na to, abychom se cítili přitažlivé a nenechali svůj zadek bezbřeze růst, potřebujeme vydat i trochu aktivity. Tyto základní a nenáročné cvičení můžete dělat vedle sledování večerních zpráv a ani si to nevšimnete, za to rozdílu v zrcadle si všimnete už po několika dnech.

Neobvyklé dřepy

zadek-cviky1

Postavte se rovně a nohy rozkročte na šířku ramen. Tělo skládejte níže, jako byste si šli sednout. Z této polohy pokračujte tak, že si klekl na jedno koleno a potom i na druhé. Stejným způsobem se zvedněte opět do polohy sedu a pak se narovnejte. Opakujte 10krát ve třech sériích po sobě.

Boční výpady s vzestupem kolen

zadek-cviky2

 

Postavte se a nohy rozkročte na šířku ramen. Následně proveďte levou nohou výpad do strany tak, abyste ji zcela natáhli. Vstaňte do výchozí polohy a vzápětí zvedněte koleno do pravého úhlu před sebe. Opakujte ve třech sériích následovně. V první sérii opakujte cvičení 10krát, v druhé 8-krát a ve třetí už jen 6krát. Mezi sériemi vyměňujte levou a pravou nohu, aby bylo cvičení rovnoměrné.

Zvedání pánve

zadek-cviky3

Lehněte si na záda, ruce dejte podél těla a nohy ohněte v kolenou. Při výdechu zvedněte pánev, stáhněte hýždě a vydržte 5 sekund. Potom s výdechem pánev spusťte. Opakujte 20-krát ve čtyřech sériích po sobě.

Sedací můstek se zvýšenými nohami

zadek-cviky5

Lehněte si na záda, ruce položte podél těla, ohněte levou nohu v koleni. S nádechem zvedněte pánev a pravou nohu zvedněte nahoru před sebe. Zatněte hýždě a 5 sekund vydržte. S výdechem se pomalu vraťte do výchozí polohy. Opakujte 10krát ve třech sériích.

Vykopávání

zadek-cviky4


Klekněte si na kolena, dlaněmi se opírejte o podložku. S nádechem zvedněte jednu nohu, ohněte ji v koleni a přitom ohněte i dolní část zad. Držte nohu v 90 stupňovém úhlu a dýchejte. S výdechem se vraťte do výchozí polohy a vyměňte nohy. Opakujte 14-krát po sobě ve třech sériích.

Dřepy s gumou

zadek-cviky6

Při tomto cvičení budete potřebovat tzv. fitness gumu. Postavte se rovně a nohy rozkročte na šířku ramen. Gumu si nainstalujte podle fotky a ruce si dejte v bok a dbejte na to, aby vám při cvičení guma nepadala. Vytáhněte jednu nohu do strany co nejdále od sebe, v této vzdálenosti ji položte na zem a udělejte dřep. Vraťte se do výchozí polohy a vyměňte nohy. Opakujte 10krát ve třech sériích po sobě.

Tato jednoduchá cvičení jsou velmi efektivní, a proto napomáhají rychlému zpevňování svalstva. Váš zadek a stehna budou po opakovaných cvičeních opravdu dokonalé. Pokud toužíte po pevném kulatém zadku a elegantních nohách, neváhejte už ani chviličku a pusťte se do práce. Držíme palce!




Kam dál?