Úvod ZDRAVÍ Hubnutí Nejrychlejší cesta jak zhubnout až 7 KG za týden!

Nejrychlejší cesta jak zhubnout až 7 KG za týden!


Nabízíme vám jídelníček na rychlejší hubnutí, který byste měli dodržovat jen krátkou dobu.

Musíte však dodržet minusovou kalorickou bilanci, tedy sníst toho méně než je váš výdej energie.
Kolik kalorií byste měli sníst zjistíte z analýzy vaší postavy. Abyste nehladověla, tak vaše strava by měla mít vhodné složení z výživového hlediska, například byste měli konzumovat dostatek bílkovin i tekutin.

Pondělí
snídaně

Ideálně se ráno nastartujeme sklenicí vlažné vody s pár kapkami citronu. Dodá nám potřebné tekutiny i vitamin C. Po 5 minutách si dáme nízkotučný zákys nebo bílý nízkotučný jogurt. Celozrnné rohlíky
(Samozřejmě sníme pouze jeden). Teprve teď si dáme vytouženou kávu, nejlépe instantní bez cukru.

svačina

Čas oběda je daleko a v žaludku vám kručí? Dejte si 2 pomeranče a 4 kousky mandlí (dodají tělu přepotřebné vápník a dokonce je i snadněji stravitelnější, než 2 mléka). Nezapomeňte hodne pít. Hlad je většinou převlečená žízeň! Voda, jemná minerálka, bylinkový čaj jsou ideální.

oběd

Zapomeňte na „knedlo-vepřo-zelo“ v jídelně. Odskočme si do restaurace na čerstvý zeleninový salát. Když nám to čas ani finance nedovolí, udělejme si salát doma. Výhodou je, že ho nemusíme přihřívat. Na první
den je vhodný Řecký salát. Salát ano, ale žádné bílé pečivo !!! Otruby v celozrnné mouce nám pomohou při trávení. Takže si dáme jeden
celozrnný rohlík nebo krajíc celozrnného chleba. Ne toho přibarveného kávou. Nezapomínáme na pohár vody asi 15 minut před jídlem. Trochu nám zaplní žaludek a nesníme tolik jako běžně. Dobře žvýkat a vychutnáváme si všechny chutě.

svačina

 

 
Dejte si citrusový plod (grep, mandarinka, pomeranč), resp. při větším hladu banán nakrájený na kolečka a pokapaný medem. Nezapomínáme stále pít!

večeře

Opět si dáme sklenici vody asi 15 minut před večeří. Kuřecí prsa na bylinkách a jako příloha Salát z čínské zelí a kukuřice ale bez sýra.

Úterý
snídaně

Opět začneme den sklenicí vlažné vody s citronem. Dnes bude velmi chutný celozrnný chléb a Mrkev s petrželovou natí.

svačina
2 mandarinky a 4 kousky mandlí. Nezapomínáme hodne pít!

oběd

Sklenici vody a o 15 minut vám bude tuňákový salát chutnat perfektně. I zasytí i nám dodá vše co potřebujeme. Pokud si troufáme, můžeme si ho dát bez vajíčka, jen s tuňákem. samozřejmě zajídáme
celozrnným rohlíkem nebo krajcem chleba.

Nadále pijeme !!!

svačina

Dejte si nízkotučný jogurt smíchaný s pšeničnými klíčky (jsou úžasně sladké), které si připravíme s časovým předstihem.

večeře

 

 
Nezapomeňme na sklenici vody. Po 15 minutách si pochutnáme na jáhlová kaši s dušenou zeleninou.

Středa
snídaně

Sklenici vlažné vody s citronem. Dva extrudované kukuřičné chlebíčky a Květáková pomazánka. Pak může přijít na řadu i káva.

svačina

2 jablka a 4 kousky lískových oříšků. Nezapomínáme stále na nápoje – bylinkové čaje či minerálku.
Naléváme si dostatečně a nebudeme cítit hlad.

oběd

Sklenici vody před jídlem. Fazolový rajčatový salát bude chutnat s celozrnným pečivem. Je sytý a velká barevná fazole chutná tak trochu jako kaštany.

svačina
Opět citrusy nebo banán. Tentokrát jen sám. Vždyť pijeme dostatečně na to, abychom měli plně bříško.

 

 
večeře

15 minut před večeří si dáme sklenici vody. Na večeři bude Celerovobramborová polévka. Budeme-li mít vlčí hlad můžeme ji zajídat ‚1 krajcem celozrnného chleba. No víme dobře, že když pijeme, asi ho potřebovat nebudeme.

Čtvrtek
snídaně

Jako vždy sklenici vlažné vody s citronem. Brokolicová pomazánka na celozrnném pečivě

svačina

2 pomeranče a 1/2 hrsti loupaných slunečnicových semínek.

oběd

Sklenici vody a o 15 minut si dáme Cizrnový salát s celozrnným pečivem.

svačina

5 plátků sušeného ananasu. Stále mezi jídlem pijeme. Vyplatí se investovat do kvalitních ovocných čajů. I neoslazené chutnají zajímavě a osvěžují.

večeře

Sklenici vody a po 15-ti minutách Rajčatová dietní polévka s dietními suchary. Krásně křupou.

Pátek
snídaně
Sklenici vlažné vody s citronem. Müssli s 2 lžicami nízkotučného bílého jogurtu.

svačina

Hrozen hroznů, nebo jiného bobulovitého ovoce, 4 kousky lískových oříšků.

oběd

 

 
Sklenice vody. Mrkvovozelerový salát s čínským zelím a celozrnné pečivo

svačina

Banán a 4 kousky lískových oříšků. Nezapomínáme na nápoje. Je třeba pit průběžně, jen ne hned za jídlem.
večeře

Sklenice vody. 15 minut na to na suché pánvi opečeme ené tenké pásky krůtího Mása ochucené tymiánem a pokapané rostlinným olejem. K tomu si jako přílohu dáme Mrkvový salát s pomerančem.

Sobota

snídaně

Sklenici vlažné vody s citronem. Krajíc celozrnného chleba s tuňákovou pomazánkou.

svačina

2jablká a 5 kousků vlašských ořechů.

oběd

Sklenice vody. Po 15-ti minutách si dáme Rajčatovo-fazolový salát se žampiony s celozrnným pečivem.

svačina

Nízkotučný bílý jogurt ochutený lžičkou medu a práškovou skořicí.

večeře

Sklenici vody a 15 minut na to Penne s brokolicíovou omáčkou.

Neděle

snídaně

Sklenici vlažné vody s citronem. Celozrnné pečivo s pomazánkou z Tofu s cizrnovými klíčky.
svačina

2 pomeranče a 5 kousků mandlí. Opět připomínám doplňování tekutin.

oběd

15 minut před jídlem sklenici vody. Těstovinový Salát s čínskou zelím.

svačina

Bílý jogurt smíchaný s pšeničnými klíčky. Nezapomínejme, jaké jsou sladké a zdravé.

večeře

Sklenici vody a 15 minut na to Halušky s kysaným zelím

V případě, že pocítíte velký hlad, tak vám doporučuji zasytit se bílkovinami (nejvhodnější je sója, kterou si můžete míchat do připravovaného jídla). Jídelníček si můžete
obměňovat. Množství zkonzumovaných jídel je závislé od pohlaví, výšky a tipu postavy a vaší váhy.

Chcete rychle zhubnout, zapojte tento jídelníček do svého režimu.