Úvod RADY A TIPY Do života Lékaři vyzývají rodiče, aby nedávali svým dětem párky. Dozvíte se nepříjemnou pravdu

Lékaři vyzývají rodiče, aby nedávali svým dětem párky. Dozvíte se nepříjemnou pravdu


Správní rodiče, chtějí pro své dítě to nejlepší, chtějí je mít zdravé a šťastné. No někdy si neuvědomují důsledky svých činů, které považují za normální věc. Mnoho Američanů se nezdravě stravuje a neuvědomuje si následky a špatné stravovací návyky, které předávají budoucím generacím. Nejoblíbenější jídlo je pro ně Hot Dog – je dokázáno, že ho umí zkonzumovat vícekrát za týden.Epidemiologové zjistili, že děti, které sní víc jak 12 párků v rohlíků za měsíc, mají 9krát vyšší riziko vzniku leukémie a to není vše!

V jiné studii byli děti, které jedli párky v rohlíku vícekrát týdenně, vystavené většímu riziku rakoviny mozku.
Studie zkoumala vztah mezi potravinami a rizikem leukémie u dětí od narození do veku 10ti let v Los Angeles v letech 1980 až 1987.

parkynejist1

 

 
Výzkumníci Surusua a Savitz studovali případ rakoviny u dětí v Denveru a zjistili, že děti narozené matkám, které konzumovali párky v rohlíku jednou a nebo vícekrát týdně během těhotenství, měli přibližně dvounásobné riziko vzniku mozkových nádorů.
Celé to způsobují dusičnany obsažené v párcích, které jsou příčinou těchto zdravotních problémů.

Zpracované červené maso běžně obsahuje sodík, dusičnany, fosfáty a jiné potravinářské přídavné látky. Uzené a grilované maso obsahuje polycyklické aromatické uhlovodíky a toto může způsobovat zvýšené riziko selhání srdce.

Dusitan a dusičnan není rakovinotvorný , ale za určitých podmínek v těle, může být změněný na vedlejší látku, které se jmenuje N-nitrosloučenina jako je například nitrosamin.

K některým konzervovaným masům se přidává vitamín C, ten udržuje dusitany stabilní a může snížit rizika rakoviny. Nové případy rakoviny způsobené dusičnany se každý rok objevují.

parkynejist2
Jak tomu předejít?

 

 
-Spotřebujte minimální množství mastných a spracovaných výrobků jako jsou párky a klobásy a nebo uzené.

-Pořádně si kontrolujte štítky a vyhněte se výrobkům, které obsahují draselné dusičnany.

-Jezte biopotraviny. Syntetické dusičnany nejsou povolené jako konzervační látky v organicky balených potravinách.

-Musíte vědět co pijete! Vyzkoušejte se informovat o pitné vodě, kterou pije veřejnost.

-Jezte stravu s vysokým obsahem antioxidantů. Vitamín C a některé další potraviny můžou snížit hladinu dusičnanů.

 




loading...

Kam dál?