Úvod ZDRAVÍ Rady Každý den mě v práci a doma trápila migréna. Potom mi manžel...

Každý den mě v práci a doma trápila migréna. Potom mi manžel řekl o tomto triku a najednou je zcela pryč


Tato nepříjemná nemoc se vyskytuje u každého 5. člověka na této planetě. Lékaři zjistili, že může vzniknout v důsledku dlouhodobé únavy, intenzivní mentální zátěže, stresu, eugenického hormonálních poruch.

Dokonce i strava, přímo souvisí se vznikem migrén. Je dokázáno, že nedostatek některých vitamínů způsobuje bolesti hlavy až 4x častěji. Nabízíme vám seznam toho, co byste měli konzumovat, abyste se tomu ubránili.

migrena4

 

 
Produkty proti migréně

Kyselina listová a vitamin B12
Tělo bez těchto prvků může zažívat jen běžný stres, podrážděnost a nepozornost, ale při delším nedostatku se mohou vyskytnout i vážnější následky. Dostatečné množství kyseliny listové najdete v brokolici, špenátu, chřestu, dýni, červené řepě a v avokádu. Vitamin B12 se nachází například ve vejcích.

migrena1

 

 
Měď a železo
Nedostatkem těchto prvků trpí především ženy. Mají migrény, deprese a snížený tlak. Na doplnění mědi si do jídelníčku přidejte více fazolí, ořechů či kozího sýra. Železo se nachází v mořských řasách, sezamových a slunečnicových semínkách nebo játrech.

migrena2

vitamin B6
Abyste bolest hlavy a nevolnost snížily na minimum, upřednostňujte spíše lehčí jídla. K tomu vám dopomůže i příjem vitaminu B6, který je obsažen v obilovinách, čerstvé zelenině, játrech a fazolích.

migrena2

 

 
vitamin D

Zjistilo se, že lidé, kteří mají v krvi sníženou hladinu vitaminu D se bolesti hlavy vyskytují až o 20% častěji. Jezte proto ryby, vejce, fazole, mléčné výrobky a dopřejte si procházku za slunečného počasí.

Správná strava, cvičení a odpočinek dokáže snížit četnost a intenzitu bolesti hlavy.

Podělte se o tento článek i s vašimi přáteli!

migrena3