Úvod RADY A TIPY Do života Jak se zbavit závislosti na cukru dřív než bude pozdě ?

Jak se zbavit závislosti na cukru dřív než bude pozdě ?


Cukr je velmi návykový. Nedávný průzkum prokázal, že cukr je pro mozek ve skutečnosti stejně návykový jako heroin, nemluvě o tom, že případné cukry jsou pro naše tělo velmi škodlivé.
Podíváte- li se na počty lidí trpících cukrovkou a obezitou velice rychle pochopíte, že problém s touhle závislostí má problém velká část populace. Naštěstí se tyto informace rychle šíří a lidé se cukru zbavují. Jen je to trochu těžší, než byste si mohli myslet. Nabízíme vám několik skvělých triků, jak lze tento proces urychlit.

Vzali jsme si příklad z knihy o závislosti na cukru, která obsahuje tři kvízy, které vám pomohou zjistit, zda potřebujete detoxikaci. Pokud na některou z těchto otázek odpovíte „ano“ detoxikace od cukru je pro vás tou správnou cestou, jak se brzy cítit lépe a snadno zhubnout.

Detoxikace

První kvíz:

    • Trpíte prediabetem nebo cukrovkou 2. typu? (90% Američanům nebyla stanovena diagnóza)
    • Máte tuk v břišní oblasti ?
    • Máte nadváhu ?
    • Máte velké chutě na sladké a sacharidy ?
    • Máte problémy hubnout při nízkotučné dietě ?
    • Máte vysoké triglyceridy, nízkou hladinu HDL, cholesterolu, nebo vám řekli, že hladina cukru ve vaší krvi je mírně nad limitem ?

Durhý kvíz :

  • Jíte i když nejste hladoví ?
  • Cítíte po jídle únavu ?
  • Máte výčitky kvůli způsobu vašeho stravování, nebo se kvůli jídlu vyhýbáte některým činnostem ?
  • Máte abstinenční příznaky, když si omezíte nebo přestanete jíst cukr nebo mouku ?
  • Potřebujete konzumovat stále více stejných nevhodných potravin, abyste se cítili dobře ?

Abstinence

Neexistuje jiný způsob, jak se zbavit závislosti na cukrových výrobcích. Závislým lidem si nestačí dát jen jednu dávku nebo jen jednu skleničku alkoholu. Projděte si absťákem. Určitě nemusíte prožívat peklo, protože se vám automaticky obnoví neuropřenašeče a hormony ve vašem těle.

Přestaňte konzumovat veškeré formy cukru, výrobky z mouky a umělá sladidla, která způsobují větší chuť na sladké a zpomalují metabolismus, a vedou k ukládání tuku zbavte se také všeho, co obsahuje transmastné či hydrogenové tuky a MSG.
Nejlépe po dobu 10 dnů se vyhýbejte potravinám v krabičkách, pytlících nebo konzervách, či obalech s nápisem.  Snažte se jíst opravdové, nezpracované jídlo.

Nepijte sladké nápoje

Jakákoliv forma sladkých nápojů je horší, než tuhá sladká strava s obsahem cukru či mouky. Je to jako vpíchnutí cukru přímo do jater. Ukládání tuku v játrech se zastaví, což vede k obávané tvorbě tuku v oblasti břicha.

Necítíte se plni, tudíž jíte celý den více a máte velkou chuť na sladké. Je to také jediný největší zdroj sladkých kalorií v naší stravě. Patří sem veškeré limonády.

Jedna půllitrová kola obsahuje 15 čajových lžiček cukru. Limonáda typu fanty obsahuje 14 čajových lžiček v jedné láhvi. Plechovka koly denně zvyšuje pravděpodobnost vzniku obezity u dítěte o 60% a pravděpodobnost rozvoje cukrovky 2. typu u ženy o 80%. Vyhýbejte se jí.

Začněte den bílkovinami 

Bílkoviny v každém jídle- zejména ve snídani, jsou klíčem k vyrovnávání hladiny cukru a inzulinu v krvi a k potlačení chutí na sladké. Začněte den vejci z farmářského chovu nebo proteinovým koktejlem.

Jezte oříšky, semínka, vajíčka, kuřecí maso nebo maso z dobytka krmeného trávou v každém jídle. velikost jedné porce je 110 – 170 gramů nebo velikost vaší dlaně.

 

 
Jezte neomezené množství těch správných sacharidů 

Věděli jste, že v zelenině jsou také obsaženy sacharidy ? A vy jich můžete jíst, kolik chcete. Je v tom ale jede háček.

Máme na mysli pouze zeleninu bez obsahu škrobu, jako jsou třeba zelené saláty, brokolice, květák atp. Vyhněte se bramborám, batátům, dýni a červené řepě. Vylučte také na 10 dnů obiloviny a luštěniny. Zlepšuje to dosažené výsledky, takže zhubnete a budete se cítit svěže.

Proti cukrům bojujte tukem

Netloustnete z tuku, ale z cukru. Tuk vás zasytí vyrovnávám hladinu cukru v těle a je nezbytný jako palivo pro vaše buňky. Každé vaše jídlo či svačina by měla kromě bílkovin obsahovat také zdravé tuky, včetně oříšků a semínek (které také obsahují bílkoviny), extra panenského olivového oleje, kokosového másla, avokáda a omega 3 mastných kyselin z ryb.

Nuďte připraveni na krizové situace

Nikdy se nechcete dostat do krizové situace, kdy vaše hladina cukru v krvi klesá a vy u sebe nic nemáte, například když jste na letišti, v kanceláři nebo v bludišti a potřebujete svůj cukr nutně.
Měl byste u sebe mít tzv. pohotovostní balíček.
Měl by obsahovat toto:

  • Balení oříškového másla kokosového másla
  • Mandle
  • Sušené maso z lososa nebo krůtí maso
  • Plechovku divokého lososa nebo serdinek
  • Neslazené Borůvky.

Vyměňte stres ze uvolnění

Ve stresu jsou vaše hormony ve zmatku. Kortizol stoupá, což vede k pocitu hladu, ukládání tuku v oblasti břicha a nakonec k rozvoji cukrovky nebo klidně horších nemocí.

Uhaste požár

Vyřaďte lepek a mléčné potraviny po dobu 10 dnů nebude to lehké, ale po 2 až 3 dnech bez těchto potraviny pocítíte návrat větší části energie, kterou jste do té doby neměli. Úlevu od chutí, a všimnete si vymizení vašich nejběžnějších příznaků.

Dostatek spánek

Méně spánku zvyšuje chuť na sladké a sacharidy, protože ovlivňuje hormony související s chutí s chutí. Pokud nespíte, tělo chce více energie, takže sáhnete po rychlých cukrech. Spánek je nejlepší cestou, jak bojovat proti přejídání. Díky spánku můžete doslova zvítězit nad touhou po sladkém a nad nadváhou.




loading...

Kam dál?