Úvod ZDRAVÍ Tělo Jak se zbavit tuku na krku, rychle a jednoduše

Jak se zbavit tuku na krku, rychle a jednoduše


Nejlepším způsobem jak se zbavit tuku z krku, je zhubnout pomocí zdravé stravy a speciálních cviků na krční svalstvo. Toto není jednoduchý úkol, ale v tomto článku se dozvíte jak toho docílit co nejjednodušší cestou

1. První způsob: Změny životního stylu

Seďte rovně a nehrbte se. Když se hrbíte, máte povolené svaly na bradě a na krku, takže se vám na těchto místech ukládá více tuku.

krkhub2

  • Hrbením také zvýrazníte tuk na krku. Když budete sedět rovně a dívat se dopředu, budete mít opticky jemnější a štíhlejší krk.
  • Když budete sedět rovně, budete mít silnější čelist, krk a zádové svaly.
  • Pokud je to nutné, použijte židli na úpravu držení těla.

 

 

 
Zhubněte. Je nemožné zhubnout pouze na jednom místě na těle, takže budete muset zhubnout celé tělo.

krkhub1

  • Není sice možné zhubnout pouze na krku, ale můžete posílit svaly na krku, abyste dosáhli štíhlejšího vzhledu. Musíte si ale uvědomit, že silnější svaly vás nezbaví tuku.
  • Pokud chcete zhubnout, budete muset zdravě jíst a cvičit. Měli byste cvičit alespoň 30 minut v kuse, třikrát týdně. Po cvičení se musíte zklidnit a protáhnout se, aby se vám zpomalil srdeční tep.
  • Zdravý poměr tělesného tuku je 14-24% u žen a 6-17% u mužů.

Buďte odhodlaní. Pokud chcete uspět, musíte být odhodlaní a mít pozitivní přístup.

krkhubnahled

  • Buďte trpěliví a mějte realistické cíle. Nemyslete si, že se vám podaří zhubnout tuk na krku přes noc. Stanovte si cíle, ale nejprve se poraďte s dietologem nebo fitness trenérem.
  • Stanovte si cíle na každý týden a měsíc. Pokud potřebujete zhubnout velké množství tuku, dejte si to jako předsevzetí.

 

 
2. Druhý způsob: Změny stravování

Je nutné jíst zdravě a vyváženě. Jezte hodně celozrnných potravin, mléčných produktů, libového masa, ovoce a zeleniny.

krkhub3

  • Jezte menší porce a hlídejte si příjem kalorií, abyste nejedli více, než vaše tělo potřebuje. Dávejte si jídlo na menší talíře. Když budete jíst z velkých talířů, sníte toho mnohem více.

Nezapomínejte pít. Voda je nezbytná pro zdraví celého těla. Když budete mít hydratovanou pleť, nebudete ji mít volnou a suchou. Když nebudete dostatečně pít, nepodaří se vám zhubnout. Kromě toho voda snižuje chuť k jídlu, takže se díky ní vyhnete zbytečnému přejídání.

krkhub5

  • Pijte vodu a neslazené ovocné šťávy a čaje. Vyhýbejte se sladkým nápojům, které obsahují spoustu kalorií.
  • Vyhýbejte se nápojům, které dehydrují tělo. Patří sem cokoli s obsahem kofeinu, jako ke káva nebo čaj, sladké nápoje a cokoli s obsahem alkoholu.

 

 
Jezte zdravější sacharidy. Rafinované cukry mají nízkou nutriční hodnotu (i když sacharidy jíst musíte). Celozrnné varianty obsahují spoustu vlákniny a živin a jsou pro vaše tělo zdravější.

krkhub7

  • Vláknina zpomaluje trávení, takže zajistí, že se budete cítit déle plní a nebudete mít brzy po jídle hlad. Vlákninu najdete také v listové zelenině.

Jezte bílkoviny. Ryby a libové maso jsou lepší, než tučné maso.

  • Červené maso bývá většinou tučné. Měli byste se tuku vyhýbat a zaměřit se na bílkoviny.
  • Jezte čerstvé ryby místo mražených a konzervovaných ryb. Čerstvé ryby obsahují méně sodíku. Příliš mnoho sodíku zadržuje v těle vodu a způsobuje otoky (přestože i sodík je pro tělo nezbytný).
  • Proteiny jsou důležité, protože pomáhají tělu budovat svalstvo. Pokud chcete mít štíhlejší krk, budete muset jíst spoustu bílkovin.
  • krkhub4

 

 
Vyhýbejte se nasyceným tukům. Tyto tuky se v těle nahromadí a neposkytnou mu žádnou nutriční hodnotu.

krkhub6

  • Vyhněte se baleným potravinám a fast foodu. Mražená jídla a hotové dezerty obsahují nejvíce škodlivých látek a tuků. U každého jídla si přečtěte informace na obalu.

ZDROJ: CS.WIKIHOW.COM




loading...

Kam dál?