Úvod ZDRAVÍ Cvičení Dokonalý návod na ploché břicho už jenom za týden! Jde to i...

Dokonalý návod na ploché břicho už jenom za týden! Jde to i bez námahy!


Trápí vás, že se vám objevují na bříšku místa, která se vám sakra nelíbí, ale bohužel nemáte moc času to řešit? S našimi tipy dosáhnout toho vysněného plochého bříška bude jednoduché. Věříme, že z výsledků budete mít takovou radost, že po týdnu nebudete chtít přestat, ale vše záleží na tom, jak poctivě dodržujete režim!

Nahlédněte do fotogalerie kde najdete jednoduché kroky, které stačí dodržovat a máte vyhráno!

Jezte častěji. Místo tří velkých jídel denně, která zaplní vaše tělo jezte menší a častější jídla. Každé dvě nebo tři hodiny snězte něco malého. Tato jídla nezaplní váš žaludek, zajistí, že váš metabolismus pojede na plné obrátky a vy nebudete mít hlad.
plochebriskonahledak

 

 

 
Jezte méně jídel bohatých na vlákninu. Mnoho jídel obsahujících hodně vlákniny – brokolice, fazole, kapusta, květák – způsobují plynatost a nafouknutí. Snažte se tento týden tato jídla nejíst. Po skončení týdne je postupně zase vracejte do svého jídelníčku. Možná zjistíte, že jsou pro vás některá vhodnější, než jiná a budete schopni si upravit vlastní stravu tak, aby nezatěžovala váš žaludek.

 

plochebrisko11

 

plochebrisko66

  • Proti plynatosti a nafouknutí můžete bojovat přípravky z lékárny, které obsahují enzymy, které rozkládají komplexní cukry z košťálové zeleniny a zajišťují tak snadnější trávení.

 

 

Upravte své porce ovoce a zeleniny. Syrová zelenina a ovoce jsou skvělé pro celkové zdraví, ale způsobují napnutí žaludku, takže je lepší jíst je přes den pouze po malých množstvích.

 

nahledplochebrisko

Zjistěte, zda netrpíte nesnášenlivostí na laktózu. Pokud vás mléčné výrobky nepříjemně nafukují a způsobují vám plynatost, možná máte problémy trávit laktózu nebo cukry obsažené v mléčných produktech. Zkuste nějakou dobu jíst jen jídla s nízkým obsahem laktózy (jogurty) a jezte mléčné výrobky společně s jinými jídly. Můžete si také koupit potraviny bez laktózy nebo užívat různé léky na podporu trávení.

plochebrisko33

Jezte jídla s vysokým obsahem draslíku. Taková jídla jsou například banány, avokádo, papája, mango, meloun a netučný jogurt (bez umělých sladidel). Draslík je přirozeným diuretikem, takže vaše tělo zbaví přebytečné vody a pocitu nafouknutí.

plochebrisko77

 

 

Dodržujte pitný režim.

 

plochebrisko44 plochebrisko55




loading...

Kam dál?