Úvod ZDRAVÍ Cvičení 7 natahování za 7 minut: Kompletní úleva od bolesti v kříži!

7 natahování za 7 minut: Kompletní úleva od bolesti v kříži!


Jedním z následků sedavého zaměstnání, ale i přílišné fyzické aktivity, bývají bolesti páteře.

Přibližně každý devátý člověk se každodenně potýká s obtížemi v dolní části zad, které se lidově říká i kříže.

Jde tedy o velmi častý typ utrpení, kterému je vhodné věnovat náležitou pozornost a snažit se ho odstranit.

Bez ohledu na to, zda vás postihují ztuhnutí, bolesti nebo křeče, následujících 7 druhů natahování vám pomůže udržet záda zdravý a silný.

1. Natahování podkolenní šlachy na podlaze
krize-1

Znázorněnou polohu držte přibližně 30 sekund. Cvik proveďte 2 krát pro každou nohu.

2. Natažení kolena k hrudníku

krize-3

Tento cvik vám pomáhá natáhnout a zrelaxovat hýždě. Polohu držte 20 sekund. Cvik proveďte 2 krát pro každou nohu.

3. Natahování páteře
krize-4

Jde o můj nejoblíbenější cvik. Je velmi vhodný i v případech zánětu sedacího nervu.

Držte polohu 20 sekund a pak ji opakujte s druhým kolenem na druhou stranu. Cvik můžete provádět kolikrát chcete, ale nepřežeňte to.

 

4. Natahování svalu upínající kyčelní kloub
krize-5

Polohu držte 30 sekund. Cvik pak opakujte s druhou nohou.

5. Natahování kyčelních ohýbačů
krize-7

 

Vydržte v uvedené poloze 30 sekund. Potom nohy vyměňte a cvik opakujte.

6. Natahování čtyřhlavého svalu vleže

krize-6

 

Danou polohu držte 30 sekund, pak vyměňte stranu a cvik opakujte. Tento cvik proveďte 2 krát s každou nohou.

7. Kompletní natažení zad
krize-7b

Vydržte v zobrazené poloze 30 sekund. Následně přejděte k tomuto cviku:

Danou polohu držte 10 sekund. Cvik proveďte na pravou i levou stranu.

S trochou štěstí uvedené cviky zajistí, že vaše kříže se opět jednou budou cítit skvěle a bez bolestí.




loading...

Kam dál?