Úvod ZDRAVÍ Cvičení 7 cviků pro zdravou páteř jen za 7 minut! Bolest okamžitě zmizí...

7 cviků pro zdravou páteř jen za 7 minut! Bolest okamžitě zmizí a budete se cítit, jako znovuzrozený


Sedavý způsob života a nesprávná poloha těla během celého dne vedou k různým onemocněním páteře. Podle statistik má téměř polovina světové populace problémy se zády.

Začali jsme trávit více času za stolem u počítače, méně se pohybujeme a jen zřídka provádíme fyzickou práci. Problémem je, že naše tělo není přirozeně nastaveno na trvalé sezení. Výsledky studií ukazují, že tento způsob trávení času výrazně zkracuje očekávanou délku života člověka. Proto je velmi důležité více se pohybovat a provádět cviky, které posílí zádové svaly.


Navrhované cviky jsou vynikající terapií, zpevňující a uvolňující zmíněné svaly zad. Tento cvičební plán můžete provádět nejen doma ale iv práci. Budete na to potřebovat pouze 7 minut denně!

Lehněte si na záda, zvedněte svou pravou nohu a pomocí rukou pod kolenem se ji pokuste přitáhnout k hrudníku. Vydržte 20 sekund a pak udělejte totéž is druhou nohou.



Ležte na zádech a ohněte si levé koleno. Pomalu ho dávejte do pravé strany a vaší pravou rukou se ho snažte co nejvíce přitáhnout k zemi. Levá ruka a rameno by se při tom neměli zvedat od podlahy. Zůstaňte v této pozici po dobu 30 sekund. Uvolněte a opakujte cvik is druhou nohou – 2 až 3krát každá strana. Všechny dělejte pomalu, bez prudkých pohybů. V případě, že vám cvik způsobuje bolesti, změňte úhel přitahování se do stran k zemi.

Lehněte si na záda, přidržte si koleno jedné nohy a pokuste se ho co nejblíže přitáhnout k hrudníku. Podržte 30 sekund a vyměňte nohy. Opakuje 5x s každou nohou.


Při ležení na zádech si ohněte nohu v koleni, zvedněte ji a položte ji patou na druhou nohu. Chyťte si kotník a pomalu jej přitahujte k hrudníku. Podržte 30 sekund, opakujte druhou nohou a celý cvik proveďte ještě 3x.

Položte si ruku na koleno jedné nohy a druhou nohu dejte dozadu, jak je to znázorněno na obrázku. Záda mějte vyrovnaní a zůstaňte v této poloze 30 sekund, potom nohy vyměňte.


Lehněte si na bok, chyťte si kotník a pravou rukou se ho pokuste co nejvíce přitáhnout k zemi. Vydržte 30 sekund a totéž zopakujte is vaší druhou nohou. Tímto cvikem si také protáhnete stehenní svaly.

V stoje si najděte oporu ve výšce pasu a nakloňte se dopředu. Udržujte tuto polohu půl minuty, udělejte si krátkou přestávku a opakujte. Toto cvičení dokonale protáhne páteř.


Nyní už víte, jak se zbavit bolesti zad. Tato cvičení jsou poměrně jednoduché, ale účinné a můžete je provádět, jakmile budete cítit nepohodlí v oblasti páteře. Je lepší přidat si alespoň některé z těchto cviků do vašeho denního tréninku. Hlavní věcí je pravidelně trénovat! Pevný a zdravý záda výrazně zlepší kvalitu vašeho života.




loading...

Kam dál?