5 jednoduchých cviků z jógy, které spálí všecehen tuk na vašem bříšku


Existuje mnoho druhů cvičení a cviků pro hezčí postavu. Možná to tak nevypadá, ale jóga je jedním z nejúčinnějších cvičení hlavně při problémových partiích, jako jsou bříško, nohy, ruce a hýždě. Na rozdíl od jiných cvičení, jógu může cvičit téměř každý.
Je skvělá při bolestech páteře, ale i pro očistu duše. Vyzkoušejte těchto 5 cviků a při pravidelném cvičení sami uvidíte, že to opravdu funguje.

Poloha kobry

574474

Tato poloha pomáhá posilovat břišní svalstvo a také odbourává tukové buňky. Posiluje záda a celou vrchní část těla. Lehněte si na podložku směrem bříškem dolů, ruce pokrčte a dejte je dlaněmi na zem. Nadechněte se a pomalu táhněte záda směrem nahoru. Hrudník zakláňajte dozadu a vydržte v této poloze 15 až 30 sekund. S výdechem se vraťte do začínající polohy.

 

 
Poloha misky

4587963

Cvičením této pózy posilujete zejména jádro břišních svalů. Chcete-li promasírovat oblast bříška, můžete se v této poloze mírně pohupovat dopředu a dozadu. Lehněte si na břicho a narovnejte končetiny. Pokrčte nohy v kolenou a rukama chyťte kotníky. Nadechněte se a hlavu zvedněte nahoru a snažte se ji zaklonit co nejvíce dozadu. Nohy zvedáme co nejvíce do výšky. V pozici vydržíme 15 až 30 sekund. Během výdechu se opět vraťte do vycházející polohy.

Poloha loďky

56132

Tato pozice vás zbaví tuku v oblasti pasu a pomůže vám s přetažením zad. Lehněte si na podložku, na záda. Ruce položte vedle těla a dlaně budou směřovat dolů. S nádechem se zvedejte stále natažené nohy. Protáhněte špičky a nohy zvedejte tak vysoko jak se jen dá. Pomalu zvedejte i hlavu a trup. Ruce by měly být stále natažené. Nezapomeňte dýchat a polohu udržte alespoň 15 sekund. S výdechem se vraťte do původní polohy.

 

 
Poloha desky

656954

Velmi známá poloha, která je jednou z nejúčinnějších vůbec. Vypadá snadno, ale je vcelku náročná na výdrž. Lehněte si na podložku, na bříško a zvedněte se na ruce, jako kdybyste šli udělat klik. Zapřete se dlaněmi a špičkami do podložky. Narovnejte záda tak, aby spolu s nohama tvořil jednu přímku. Snažte se tuto polohu udržet co nejdéle jak se bude dát. S výdechem ji zakončete tak, že sjedete do kolen.

Poloha uvolňování střev

jfj777kj

 

 
Touto pozicí promasírujete vnitřní orgány, zejména střeva a žaludek. Skvělá poloha pokud vás trápí potíže se zácpou nebo špatným metabolismem. Lehněte si na záda, narovnejte končetiny a ruce musí zůstanou při těle. S výdechem si pokrčená kolena pomalu prisouvejte k hrudníku a vyviňte mírný tlak na hrudník. Kolena objímejte rukama. S výdechem pomalu zvedněte hlavu a přitáhněte ji k nohám. Pozici držte 60 až 90 sekund a zhluboka dýchejte. Následně se vraťte do vycházející polohy.

Jóga je skvělým odpočinkovým cvičením a navíc vám tyto cviky pomohou se svalstvem celého těla, nejen s problémovým bříškem. Základem, jak při každém cvičení, je pravidelnost, ale i změna stravování. Cvičit můžete kdykoli a navíc vám to nezabere ani mnoho času.