Úvod RADY A TIPY Do života 10 nejjednodušších triků, jak spálit snadno tuk: U většiny není potřeba cvičit

10 nejjednodušších triků, jak spálit snadno tuk: U většiny není potřeba cvičit


Lidé s nadváhou se většinou snaží řešit a stavit ke svému problému a snaží se zhubnout i, když pro některé to může být obzvláště složité jak kvůli času, tak kvůli organizmu a nejhorší pro ty, co se s obezitou narodili. Současný moderní život a nedostatek času nám často brání konzumaci zdravých potravin či cvičení.

Zlozvyky, stres, sedavý způsob života a málo fyzické aktivity si to umí na člověku pěkně vybrat

Dnes vám přinášíme 10 takových triků na to, jak si odlehčit od nadváhy.

1) Snižte konzumaci alkoholu

Mnoho lidí konzumuje pravidělně alkohol, protože jim pomáhá relaxovat a zapomínat na každodenní strasti života. Obzvláště o víkendu.

Víte však, že alkoholické nápoje jsou plné kalorií?

To je důvod, proč jejich pravidelná konzumace bude časem vést k nadváze. Jejich konzumace se často spojuje s pitím ostatních nezdravých nealkoholických nápojů, kterými se ředí (rum s kolou a podobně), což problém víc ještě zhoršuje.

2) Vyhýbejte se pojídání po 21:00 hodině večer

Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak předejít tloustnutí, je nic nekonzumovat po 21:00 hodině večer.

Ptáte se proč?

Pojídání po deváté hodině vede k rychlému tloustnutí, protože jste během dne již snědli dostatek kalorií pro zajištění potřeb těla.

3) Pijte dostatek tekutin

Všichni víme, že dostatečný příjem tekutin je pro tělo velmi důležitý. Málo z nás si uvědomuje, že to zahrnuje i oblast přibírání.

Adekvátní hydratace umožňuje správný pochod metabolických procesů, což znamená i vyšší spalování kalorií.

4) Dopřejte si dostatek spánku

Každý den byste měli mít 8 hodin klidného spánku. Pokud nebudete dost spát, vaše tělo začne reagovat a vy budete pod velkým stresem.

Tento stav ovlivní hormony, které jsou zodpovědné za vyvolávání pocitu hladu.

5) Intervalový trénink

Ne, nemusíte chodit do posilovny každý den. Jediné co potřebujete udělat, je dát si krátké intervalové cvičení s pauzami mezi nimi.

To vám zrychlí metabolismus a tím pomůže procesu hubnutí. Akcelerovaný metabolismus znamená, že tělo spaluje kalorie rychleji, což je přímo spojeno s hubnutím.

6) Pijte kávu

Když mluvíme o kávě, tak nemyslíme vysoko kaloriové caffe latte se šlehačkou. Doporučujeme běžnou presso nebo tureckou kávu.

7) Dejte si k snídani vajíčko

Když si dáte na začátku dne extra bílkoviny, pomůže vám to vyhnout se různým pochutinám v průběhu dne.

Kromě vajíčka si můžete dát i jogurt (samozřejmě čistý bílý, nepřislazovaný).

8) Zaznamenávejte si na papír, co jíte

Neuvěříte, ale zhubnout se dá i tak, že si budete zapisovat na papír seznam potravin, které v průběhu dne zkonzumujete.

9) Oddávejte se slunci

Ráno si poodhrňte záclony a nechte slunce proniknout do vašeho domova. Ranní slunce vás naplní energií.

10) Balte si vlastní svačinu

Nekupujte si nezdravé pochutiny do práce.




loading...

Kam dál?