Zhubněte bez hladovění a cvičení: stačí si třikrát denně na 5 minut lehnout, ale takto!



Zní to neuvěřitelně, ale existuje velice snadný způsob jak rychle a efektivně zhubnout.

Japonský doktor Fukutsudzi pomáhá ženám, aby zhubly co nejdříve bez jakékoliv diety, tvrdého cvičení či utrácení peněz.

Tento Japonec popsal svoji metodu v knize, která se v Asii prodala v počtu šesti milionu výtisků!

Podle tohoto doktora nepotřebujete ke zhubnutí žádné zvláštní náčiní, stačí pouze velký ručník, šňůrka nebo stužka ke svázání ručníku do ruličky a rovný povrch. Tento cvik byste měli provádět třikrát denně po pěti minutách.

Stačí, když si třikrát denně na 5 minut lehnete do správné polohy – jednoduché, ale účinné.

Doktor Fukutsudzi zjistil, že hlavní příčinou usazování tuku v oblasti pasu, spočívá v odchýlení kostí pánevních a podžeberních. Po tomto objevu doporučil rychlou a jednoduchou metodu, kterou lze přebytek tuků v oblasti pasu vyřešit.


Postup:

  1. Smotejte ručník do ruličky a zajistěte jej páskou
  2. Sedněte si na pevný povrch, nejlépe na podlahu
  3. Položte si smotaný ručník pod záda v úrovni pupíku a poté se položte (ručník by měl být o trochu širší než záda)
  4. Nohy roznožte na šířku ramen a chodidla vtočte dovnitř tak, aby se dotýkaly palci
  5. Ruce vzpažte, dlaně otočte dolů a spojte malíčky obou rukou

Zní to velice jednoduše, ale tato poloha není ani snadná, ani pohodlná. Zpočátku se snažte dosáhnout tam, kam to půjde, protože je těžké dotknout se malíčky na rukou a palci na nohou. Tento cvik opakujte po dobu pěti minut třikrát denně.

 

Pokud vás to bude bolet, můžete dobu cvičení zkrátit. Pokud chcete vidět výsledky, pak se snažte provádět tento cvik každý den.

Po dokončení tohoto cviku nesmíte vstávat rychle. Nejprve se otočte na bok, poté posaďte a teprve pak vstaňte.

Varování: Pokud máte problémy s páteří nebo kostmi, pak musíte tento cvik konzultovat s lékařem.

Tento cvik není složitý, ale jeho provádění je nepohodlné, protože se při něm kosti začínají vracet do přirozené polohy. Pokud v této pozici nevydržíte celých 5 minut, začněte 1 nebo 2 minutami a každý den dobu prodlužujte, až nakonec dosáhnete doby 5 minut. Jedná se vlastně o strečink. Pokud chcete dosáhnout perfektních výsledků, pak dbejte na to, abyste nevynechali ani jeden den.

Pokud chcete tímto cvikem zvětšit hrudník, pak byste si ručník měli posunout pod hrudník.

Pokud chcete více zvýraznit pas, pak si ručník posuňte pod žebra.


V této pozici se i během 5 minut mohou kosti a klouby pohnout, proto buďte opatrní. Vstávejte pomalu, nejprve se otočte na bok, poté se posaďte a nakonec vstaňte. Vyvarujte se prudkých pohybů.

Možná této metodě nebudete věřit, ale za zkoušku nic nedáte, Měli byste si změřit obvod pasu před prováděním tohoto cviku a poté a budete velmi překvapeni!

Za mě po pátém opakování (neměřila jsem se poprvé) ubyly 2 cm v pase, 2 cm pod prsy a 2 cm přes bříško a celková výška se zvětšila o 0.8 cm. Je to téměř neuvěřitelné, ale je to tak!

Po chvíli se budete cítit celkově zdraví a přestanou vás bolet záda, protože se upraví držení těla.

loading...