Žádné pálení žáhy a křeče: 9 problémů se spánkem, kterých se zbavíte ještě dnes



Pokud ráno nemůžete opustit svou postel a v noci vás pálila žáha a nedala vám spát, tak redakce vám s tímto problémem pomůže. Dnes se s vámi podělíme s efektivními radami, které vás s lehkostí zbaví nočních problémů a budete si užívat spánek.

Pravidla zdravého spánku

Bolest v šíji

Spánek na břiše – hlavní nepřítel vaší šíji. Pokud již takto spíte, tak si neberte do postele polštář. Nejlepší póza pro spánek s problémem krční páteře je spánek na zádech, s podloženými rukama na polštářích z každé strany. Zvláště je třeba se zaměřit na polštář, který by měl být ortopedický a válcovitý.

Pokud rádi spíte na boku, tak váš polštář by neměl být velmi vysoký. Ideální výška vašeho polštáře je šířka vašeho ramene. Takový polštář udrží vaši šíji v rovnováze během spánku.


Bolest v ramenou

Nejlepší póza pro spánek v tomto případě je spánek na zádech. Vyzkoušejte si pospat na tenkém ortopedickém polštáři, ještě jednu si dejte na břicho a obejměte ji oběma rukama. Nyní uvidíte, v jaké poloze jsou vaše ramena a váš spánek bude pevný a zdravý.

Ale i se vám nedá spát na zádech, tak spěte na boku, ale jen na zdravém. Spánek na zádech bohužel vám přinese diskomfort. Takže milovníci podobné pózy se budou muset odnaučit se od „zhoubného“ návyku.

Bolest v zádech

Můžete konečně změnit matraci. Měkký už není pro vás. Ideálním matrací je anatomický, který obepne kontury těla a má střední tvrdost. Najužitočná póza pro spánek při bolestech páteře je spánek na zádech. Vyzkoušejte podložit si pod nohy malý polštář a pod pás srolovaný ručník.

Tento trik pomůže nejúčinnější udržovat správné zakřivení páteře a poskytnout další podporu pro záda. Ale pokud raději spěte na boku, tak zaujměte polohu embrya. Polštář mezi nohama vám pomůže zmírnit napětí v oblasti bederní páteře.


Nespavost

Vyzkoušejte začít od mála – neprejedávajte se před spánkem, vyvětrejte ložnici, zbavte se přirozených světelných zdrojů, eliminujte psychické rozrušení od gadgetů, knih, TV. Tyto maličkosti vám pomohou usnout rychleji a spánek bude pevný a užitečný. Pokud vám ani toto nepomůže, je třeba vyhledat specialistu.

Časté probouzení

Pokud se často probouzíte během noci, před spánkem se vyhýbejte večeři a gadgety. A ještě před alkoholem. Alkoholické nápoje narušují vodní balanc v těle, a tím samým narušují i ​​délku spánku.

A nezapomeňte sledovat teplotu vzduchu v pokoji. Optimální teplota pro zdravý spánek je 20 – 22⁰ C. příliš horký nebo příliš studený vzduch bude jen komplikovat proces usínání a spánku.


Těžké ranní probouzení

Bohužel, toto je věrný souputník většiny z nás. Ale existuje celá rad triků, které ve velmi krátkém čase udělají vaše ráno příjemným a veselým. Pokuste se nastavit si budík na stejný čas i na víkend. A o tlačítku „Odložit“ zapomeňte.

„Ještě 5 minut“ vám k dobru neposlouží. Jděte dříve spát, nemyslíte na zlo a vychutnávejte si dlouhodobý spánek. V takovém případě vám garantujeme ráno bez stresu.

Křeče

Křeč – je neúmyslný kontrakce svalů, což je často doprovázeno nepříjemným, a dokonce bolestivým pocitem. Důvody mohou být zcela odlišné – od špatného držení těla, pro spánek, fyzické přetížení nebo nedostatek stopových prvků a konče křečovými žilami.

Pokud jsou křeče vaším stálým společníkem, měli byste vyhledat lékařskou pomoc. Mimochodem, křečí se můžete zbavit pravidelným cvičením v dopoledních hodinách a před spánkem, relaxační masáží a správnou polohou pro spánek.



Pálení žáhy

Spánek na levé straně – to vás ušetří od pálení žáhy v noci. Tento stav těla pomůže zabránit opuštění obsahu žaludku do jícnu a tím eliminovat nepohodlí. A snažte se nepřejídat ve večerních hodinách, to vám určitě pomůže zbavit se tohoto problému.

Bolestivé a těžké nohy

Jednoduchá masáž nohou před spaním a relaxační lázně – skvělý pomocník pro bolest v nohou. Zkuste si dát nohy během spánku o něco vyšší, než je obvyklé. To pomůže zmírnit únavu, která se nahromadila během dne, jakož i odstranění bolesti.

Nezavírejte oči před problémy se spánkem, protože zdravotní stav vašeho těla je zcela závislý na kvalitě spánku a životním stylu!

Nezapomeňte se podělit se svými přáteli o tento zajímavý článek.

loading...