Zabiják OBEZITY !! 1 lžička denně této směsi a řekněte sbohem tuku !!



V životě se každému z nás vyskytne situace, kdy bychom chtěli být v nejlepší formě. Poradíme vám, jak za 60 dní shodit přebytečná kila.

začátky
Velkou motivací pro vás mohou být kamarádi a rodina, kteří vás budou podporovat. Během diety je vhodné, pokud se s nimi budete mluvit o úskalích a úspěších, na které jste natrefili během diety. Jídelníček si připravte alespoň 3-4 dny předem, abyste si stihli zakoupit potřebné ingredience. Vždy si s sebou vezměte nákupní lístek a nevybočujte z něj.

první týden

Vynechejte cukr a používání medu. Můžete jíst sladkosti, ale jen s mírou. To znamená jednu tyčinku müsli nebo tvarohovou tyčinku, případně si dopřejte malý kopeček zmrzliny nebo tři kostky čokolády. Jezte je vždy v brzké odpoledne a více určitě ne! Týdně se alespoň 2 až 3-krát alespoň 30 minut hýbejte. Pokud je to nutné, vyhledejte si osobního trenéra a nezapomeňte, že s velkou obezitou se jen tak skákat nemůže. Může vám to přinést více problémů, než užitku.

druhý týden

Večeři si rozdělte na polovinu. Upravte svůj pitný režim. Denně byste měli vypít 1,5 až 2 litry vody. Připravte si ovocný čaj nebo citronovou vodu. Samozřejmě, bez cukru. Týdně se opět 2 až 3-krát alespoň 30 minut hýbejte. Při nakupování věnujte dostatek času tomu, abyste si přečetli, co obsahují jednotlivé výrobky, které chcete nakoupit. Dávejte si pozor zejména na kalorie, tuky, jakož i obsah cukru.

třetí týden

Červené a tučné maso raději nahraďte rybou. Týdně se 2 až 3-krát hýbejte alespoň 40 minut.

čtvrtý týden

Na natření chlebu použijte light máslo nebo na něj nenatírejte nic. Denně můžete použít jednu lžíci oleje. Týdně se hýbejte 3 až 4-krát po 30 minut.

pátý týden

Bílou mouku a z ní připravené pečivo a výrobky nahraďte celozrnnými. Pohybujte se 3 až 4-krát týdně po 35 minut.

šestý týden

Zapomeňte na hranolky a brambory pečené v oleji, jakož i na smažené maso. V týdnu si alespoň jednou udělejte ovocný den z čerstvého ovoce. Opět nezapomeňte 3 až 4-krát cvičit po 40 minut.

sedmý týden

Plnotučné mléko a výrobky nahraďte nízkotučnými. Týdně se pohybujte 4 až 5-krát po 35 minut.

Osmý týden

Nyní můžete držet zeleninový den, například s čerstvými rajčaty. Pohybujte se alespoň 5-krát po 40 minut. Pokud je svátek, dopřejte si jen lehkou snídani a na oběd si dejte zeleninový salát s kuřecím masem.

Jak si udržet linii?

Devátý týden se nesmíte vrátit k jídlu, které jste měli na talíři před dvěma měsíci. Samozřejmě, nemusíte již držet přísnou dietu, ale jezte s mírou a občas si dopřejte zeleninový nebo ovocný den. Nadále se však pohybujte, týdně byste měli cvičit 3 až 4-krát po 30 minut.

 

loading...