Vyzkoušejte 28 denní plankovací výzvu, která dokonale zformuje vaše tělo. Výsledky jsou neuvěřitelné



Jak by se vám líbilo moci změnit své tělo během 4 minut denně? Možná se vám to zdá nemožné, přesto však řešení existuje. Krásného a pevného těla můžete dosáhnout pomocí cviku, kterému se říká „Plank“, tedy pěkně česky deska.

Plank neboli deska, je skvělý cvik, který zpevní doslova celé vaše tělo. Jeho provedení se zdá na první pohled jednoduché, přesto věřte, že po pár sekundách se začnete pěkně potit a neuvěříte, že minuta může někdy trvat tak dlouho.

plank vyzva1

 

 
Pomocí tohoto cviku:

Zpevníte střed těla – tento cvik se zaměřuje na tzv. Core, tedy střed těla. Zapojíte při něm nejen přímé i šikmé svaly břišní ale i vnitřní svaly trupu či svaly spodní části zad. Mimo jiné při něm procvičíte i přední strany stehen.
Díky posílení středu těla po pár dnech zjistíte, že se zlepšuje celé držení vašeho těla.
Jak správně Plank cvičit?

Začněte v pozici, při které byste cvičili klasické kliky
Pak pokrčte ruce a opřete se o lokty. Ty by měly být položeny pod vašimi rameny.
Nyní se ujistěte, že máte rovná záda a celé vaše tělo je zpevněné. Dejte si zejména pozor na to, abyste se neprohýbaly v bedrech.
Hlavu držte tak, abyste se dívali směrem k zemi.
Soustřeďte se na klidné a hluboké dýchání.

plank vyzva2

 

 
28denní plankovacia výzva

A jak vlastně celá 28 denní výzva vypadá? Je to jednoduché – vaším úkolem je každý den cvik odcvičit. Začínat budete lehce – pouze 20 sekund. Čas se však postupem dní bude zvyšovat a po čtyřech týdnech byste měli být již zpevnění natolik, že v pozici Plank vydržíte úžasné 4 minuty.

1. den – 20 sekund

2. den – 20 sekund

3. den – 30 sekund

4. den – 30 sekund

5. den – 40 sekund

6. den – odpočinek

7. den – 45 sekund

8. den – 45 sekund

9. den – 60 sekund

10. den – 60 sekund

11. den – 60 sekund

12. den – 90 sekund

13. den – odpočinek

14. den – 90 sekund

 

 

15. den – 90 sekund

16. den – 120 sekund

17. den – 120 sekund

18. den – 150 sekund

19. den – odpočinek

20. den – 150 sekund

21. den – 150 sekund

22. den – 180 sekund

23. den – 180 sekund

24. den – 210 sekund

25. den – odpočinek

26. den – 210 sekund

27. den – 240 sekund

28. den – vydržte tak dlouho, jak budete moci

Co tomu říkáte? Půjdete do toho?

loading...