Vyzkoušejte 28 denní plankovací výzvu, která dokonale formuje tělo. Výsledky jsou až neuvěřitelné



Jak by se vám líbilo moci změnit své tělo během 4 minut denně? Možná se vám to zdá nemožné, přesto však řešení existuje. Krásného a pevného těla můžete dosáhnout pomocí cviku, kterému se říká „Plank“, tedy pěkně česky deska.

Plank čili deska, je skvělý cvik, který zpevní doslova celé vaše tělo. Jeho provedení se zdá na první pohled jednoduché, přesto věřte, že po pár sekundách se začnete pěkně potit a neuvěříte, že minuta může někdy trvat tak dlouho.



Pomocí tohoto cviku:

Zpevníte střed těla – tento cvik se zaměřuje na tzv. Core, tedy střed těla. Zapojíte při něm nejen přímé i šikmé svaly břišní ale i vnitřní svaly trupu či svaly spodní části zad. Mimo jiné při něm procvičíte i přední strany stehen.
Díky posílení středu těla po pár dnech zjistíte, že se zlepšuje celé držení vašeho těla.

Jak správně Plank cvičit?

Začněte v pozici, při níž byste cvičili klasické kliky
Potom pokrčte ruce a opřete se o lokty. Ty by měly být položeny pod vašimi rameny.
Nyní se ujistěte, že máte rovná záda a celé vaše tělo je zpevněné. Dejte si zejména pozor na to, abyste neprohýbaly v bedrech.
Hlavu držte tak, abyste se dívali směrem k zemi.
Soustřeďte se na klidné a hluboké dýchání.

28denní plankovací výzva

A jak vlastně celá 28 denní výzva vypadá? Je to jednoduché – vaším úkolem je každý den cvik odcvičit. Začínat budete zlehka – pouze 20 sekund. Čas se však postupem dní bude zvyšovat a po čtyřech týdnech byste měli být už zpevnění natolik, že v pozici Plank vydržíte úžasné 4 minuty.


1. den – 20 vteřin

2. den – 20 vteřin

3. den – 30 sekund

4. den – 30 sekund

5. den – 40 vteřin

6. den – odpočinek

7. den – 45 vteřin

8. den – 45 vteřin

9. den – 60 sekund

10. den – 60 sekund

11. den – 60 sekund

12. den – 90 sekund

13. den – odpočinek

14. den – 90 sekund

15. den – 90 sekund

16. den – 120 vteřin

17. den – 120 vteřin

18. den – 150 vteřin

19. den – odpočinek

20. den – 150 vteřin

21. den – 150 vteřin

22. den – 180 vteřin

23. den – 180 vteřin

24. den – 210 vteřin

25. den – odpočinek

26. den – 210 vteřin

27. den – 240 vteřin

28. den – vydržte tak dlouho, jak budete moci

Co tomu říkáte? Půjdete do toho?


loading...