Vaše páteř Vás přestane ihned bolet!Vyzkoušejte těchto 6 cviků, které Vám ihned uleví.



Vzhledem k sedavému způsobu života nás všech, se s bolestí zad setkáváme každý den. Výjimkou není ani věk člověka! Často sedíme, málo se hýbeme a naše páteř se přizpůsobuje.

Když se bolesti zad stanou skutečně závažnými, na jednoduché řešení je už pozdě. I v tomto případě je lepší problémy neignorovat a řešit je dříve, než bude pozdě.

Cviky na páteř

Hvězdice

Jste unavení po práci? Nyní můžete nejen relaxovat, ale také pomoci vaší páteři. Stačí, když si lehnete na zem, natáhnete ruce a nohy do stran a v této poloze chvíli zůstanete.

Následně ruce a ramena otočte na jednu stranu a boky na druhou stranu. Pak se vraťte do počáteční polohy a udělejte totéž do protisměru. Vše dělejte pomalu a dýchejte!

1

 

 

Ležící kámen

Na tento cvik budete potřebovat pouze obyčejnou židli. Lehněte si na zem, nejlépe na teplou podložku a položte si nohy na židli. Toto cvičení pomáhá obnovit správný krevní oběh v celém těle a páteř skvěle relaxuje po celodenní námaze.

2

 

 

Ohebný had

Mládí člověka je dáno schopností pohybu páteře. Základem tohoto cvičení je pozice hada, který se od všech zvířat odlišuje svou skvělou ohebností. Lehněte si na břicho a zvedejte trup pomocí rukou tak vysoko, jak Vám tělo dovolí. Hlavní je, abyste cítili příjemné napětí svalů.

3

Embryo

Vciťte se opět do matčina bříška – lehněte si do klubíčka. Položte se na záda, pokrčte nohy a v sevřených rukách je táhněte směrem k břichu.

 

 

Vydržte v této pozici 30 sekund až 1 minutu. Cvik si můžete udělat i během sledování vašeho oblíbeného televizního seriálu. Stačí si jen lehnout na zem.

4

Stání v rohu

Hlavním cílem tohoto cviku je uvolnění všech svalů. Potřebujete na to gymnastický balón a pokud ji nemáte stačí opěradlo na pohovce či židle.

5

 

 

Propletené nohy

Lehněte si na záda, jednu nohu podložte nohou druhou přímo pod kolenem. Chyťte si spodní nohu a pomalu ji přitahujte k sobě a tím zvedejte druhou nohu, která je nad ní. Vydržte v této poloze asi 30 sekund a udělejte 8 opakování s každou nohou.

6

loading...