V oblasti bříška jsem zhubla téměř o 2 velikosti, a to bez cvičení a drastické diety. Nyní se s vámi o tento trik podělím!



Spolu se sedavým životním stylem trpíte nejen vy, ale i vaše páteř. Pokud se ještě hrbíte, je jasné, že problematické partie v oblasti břicha a dříku se ještě zvýrazní.

Naučíme vás, jak si vyrovnat páteř, zmenšit problematické bříško a vytvarovat boky.

1-6

 

 
Špatné postavení pánve

Japonský lékař Fukutsudzi se dlouhých 10 let věnoval výzkumu a vyvinul jedinečnou metodu formování postavy. Lékař dospěl k závěru, že jedním z hlavních důvodů širokého pásu je špatné postavení pánve. Pokud budete správně stát, bude v pořádku i pás, poloha žaludku a tím i ploché bříško a správné držení těla. Výzkum prokázal, že při správném držení těla v důsledku roztažení páteře dokáže člověk podrost i o několik centimetrů.

2-6
Fukutsudziho metoda

Lehněte si na záda, na tvrdý a rovný povrch. Umístěte malý polštář nebo srolovaný ručník pod spodní část zad, do oblasti těsně pod pupkem. Nyní odpočívejte. Po chvíli roztáhněte nohy na šířku ramen a v této poloze se pokuste spojit oba palce. Palce nakloňte směrem k sobě a bez toho, abyste jednu i druhou nohy posunuly z výchozí polohy se pokuste o dotyk obou prstů na nohou. Tuto polohu si udržte.

3-6

 

 
Potom natáhněte ruce dozadu a otočte dlaněmi k zemi. Podobně jako na nohách, zde se snažte spojit malíčky na rukou. V této poloze vydržte 5 minut a dýchejte. Pokud je pro vás 5 minut příliš mnoho, zkuste vydržet aspoň 2-3 minuty. Je to důležité, protože právě v této poloze vaše tělo dostává to správné držení.

Když jste skončili, vstávejte velmi opatrně. Aby nedošlo k poškození páteře, převalte se na bok a pak pomalu vstaňte, jako když vstáváte z postele. Nikdy nevstávejte prudkým a rychlým sedem na zadek. V případě, že máte problémy s páteří, před cvičením zkonzultujte vaše možnosti s lékařem. Viz názornou video ukázku celého cvičení Fukutsudziho metody.



 

 
Podle lidí, kteří metodu pravidelně praktikují, je velmi náročné popsat pocity, které vás převálcují, když ležíte s polštářem nebo válcem pod zády. Tělo je krásně roztažené, každý stav má své místo, vše napětí zmizí a vy cítíte jen svěžest, lehkost a pružnost. To vše však lze docílit až když přejdete přes prvotní chvilkovou bolest. Vaše tělo se musí postupně naučit na to, co mu chybělo a dostat se do správné polohy něco stojí. To, co jste celý život zanedbávali, vám vaše páteř dá pocítit.

Účinky a výsledný efekt

Po měsíci každodenního 5-minutového natahování by měl váš pás zmenšit o 5 centimetrů. Dokázali to Japonci, tak proč byste to nedokázali i vy? Možná pocházíme z různých kultur, ale na stavbě našich těl to nic nemění. Vyzkoušíte Fukutsudziho metodu i vy? My určitě ano!

4-6

loading...