Trénink na doma pro pevné bříško, ideální pro začátečníky!



Víme, že cvičení, které je pro Vás výzvou, je to nejlepší, a tak jsme se rozhodli vytvořit sestavu, která pořádně procvičí a zapojí Vaše tělo!

Jedná se o soupravu cviků, u kterých budete provádět 50 opakování, dohromady bude okruhů 5.

Proveďte 50 opakování u každého z následujících cviků, bez jakéhokoli odpočinku mezi cviky. Po dokončení jednoho kompletního okruhu si odpočiňte 60 – 90 sekund a znovu opakujte. Opakujte maximálně 5 okruhů.

1) 50 zvedání pozadí

1-9

 

[wp_ad_camp_]

 

2) 50 stěračů

2-7

3) 50 střihání

3-9

 

[wp_ad_camp_]

 

4) 50 pavoučích prken (střídejte strany)

4-5

Právě když máte pocit, že se musíte vzdát, připomeňte si, že musíte zůstat silní a pokračujte dál. Cvičení je o tom, jak opustit to, co je pro vás pohodlné, a když posunete své limity, určitě uspějete. Nejen, že se po dnešním cvičení budete cítit dobře a energicky, ale ve své hlavě vytvoříte silnou motivaci, abyste v budoucnu pokračovali.

Nezapomeňte, že nejen cvičíte, abyste vypadali lépe a cítili se dobře, ale v konečném důsledku vytváříte především lepší život pro sebe.

loading...