Trápí vás vyčnívající HRB NA ZÁDECH? DÍKY TOMUTO triku se ho zbavíte



Moderní život diktuje své podmínky, které se pak odráží na našem těle. Lidé mají sedavé zaměstnání a svůj volný čas tráví u televizorů či počítačích.
Z tohoto důvodu nás nemůže překvapit, že se nám v těle hromadí tuk.

hrb1

 

 
Vdovský hrb není nic jiného, ​​než ukládání tuku v oblasti 7. krčního obratle. Tento problém se často objevuje u žen, které trpí nadváhou. Ukážeme vám speciální cviky, které pomohou zbavit se tohoto tukového polštáře.

Krouživý pohyb rameny

Začněte s cvikem ve stoje a ruce mějte upažené při těle. Pomalu provádějte s rameny krouživé pohyby. Ramena můžete otáčet najednou nebo nejprve jedno a pak druhé. Doba cviku by měla být nejméně 5 minut.

hrb2

 

 
Pozice kobra
Lehněte si na břicho, ruce ohněte v loktech a položte si je k tělu. Čelo si položte na podložku a uvolněte se. Pomalu zvedejte hlavu, ramena a vrchní část těla pomocí zádových svalů a ne rukama. Nataženýma rukama se ohněte v páteři, ale hlavě nezaklánějte dozadu. Opatrně zvedněte bradu tak vysoko, jak to je možné. Cvik opakujte alespoň 20-krát.
hrb3

 

 

Poloha kočka
Zaujměte polohu na čtyřech a hlavu skloňte. Ujistěte se, že vaše kolena a ruce jsou vzájemně rovnoběžné. Při nádechu mějte hlavu vzhůru, ohněte se v oblasti dříku a stáhněte břišní svaly. Vydechováním udělejte kočičí záda a vraťte se do výchozí polohy. Opakujte 20-krát.

hrb4

Strečink rukou a nohou
Postavte se na dlaně a kolena tak, aby byly paralelně rovnoběžné. Zvedněte pravou ruku a levou nohu současně. Držte je v této poloze 10 sekund a následně vyměňte končetiny. Opakujte to alespoň 20násobně.

hrb5

Pravidelným cvičením si posílíte svaly zad a problém vdovského hrbu bude minulostí!

Loading...