TOTO SE STANE S VAŠÍM TĚLEM, KDYŽ budete konzumovat PRAVIDELNĚ masový vývar. Z TĚCHTO ZJIŠTĚNÍ spadnete ze ŽIDLE!



Dnes se setkáváme s takovým vzácným pokrmem jako je masový vývar. Obvykle se připravuje vývarem z kuřecích nohou, nebo při přípravě huspeniny. My bychom chtěli oprášit tradice a připravit takový bujón, jak ho dělávali naše babičky.

Co je to masový vývar – je to prospěšné jídlo? Při jeho zdánlivou jednoduchost se v něm nacházejí důležité aminokyseliny, které jsou potřebné pro racionální výživu člověka.

polevka2

 

 
Účinky masového vývaru.

Za prvé, vývar zoceluje rány a doporučuje se používat při pooperačních stavech. Přítomnost prospěšných aminokyselin pomáhá rychleji se zotavovat. Je to také důležité jídlo pro vyvíjející se organismus.

Po druhé, díky vysokého podílu hořčíku, vápníku a
fosforu v bujónu se vaše kosti stanou pevnější. Proto je ho
možné jíst v každém věku.

Za třetí, ve vývaru se nachází želatina, která
blahodárně ovlivňuje na sliznici střevního traktu a také
žaludku. Zaručeně nejlepší jídlo!

Za čtvrté, bujón se může vypořádat s toxiny a tím
začnou správně fungovat játra. Takže, pokud jste se náhodou
otrávili, jezte bujón.

Za páté, v bujónu se nachází i glycin, který
zajišťuje vysoký podíl železa v krvi, a tím se
předchází anémii a zlepšuje se krevní obraz.

A to není všechno. Bujón se může podávat jako
samostatné jídlo, nebo jako základ různých polévek,
ragú a omáček – na co si člověk smyslí. Nezapomínejte –
bujón je nízkokalorické jídlo, obsahuje 1 5-20 kilokalorií
na jeden litr.

 

 
Jak připravit ideální vývar

Předtím než začnete vařit, předpečte kosti v troubě na pečení.
Než zalijete kosti studenou vodou, roztlučte jejich.
Kosti před přípravou je nutné umýt.
Pokud se bujón zavařil, snižte teplotu a sejměte z něj pěnu a postupně snižujte teplotu vaření.
Dávejte pozor, aby vám bujón nevykypí, to mu neprospívá!
Vývar vařte tři hodiny. Půl hodiny před ukončením vaření můžete přidat bylinky a posolit.
Pokud do bujónu přidáte maso, bude ještě lepší. Můžete udělat vývar iz ryby. Dva šálky denně vývaru a vy se budete cítit mnohem lépe.

A teď si představte, co všechno můžete udělat k bujónu. Může to být opražený bílý chléb nakrájený na kostičky, nudle, masové knedlíčky, flíčky, zelenina a také s omeletou. Vaše kuchařská fantazie je bezmezná. A proto se podělte s tímto článkem s vašimi přáteli, ať i oni připraví ideální vývar.

polevka1

loading...