Tenhle jednoduchý trik Vám pomůže a ukáže, jak zhubnout rychle, zdravě a efektivně bez JOJO efektu!



Léto už je tu a každý chce vypadat do plavek dobře. Jak toho docílit? Nic těžkého, stačí cvičit, nepřejídat se a jíst pravidelně po malých porcích. Pro ty co si nevědí rady tady máme jednoduchý týdenní jídelníček plný zdravých jídel.

Bojujete s váhou? Přestaňte před ní utíkat a postavte se jí čelem. Zhubnout není těžké, ale nejdříve by jste si měla zjistit jestli hubnout vůbec potřebujete. Pokud jste už delší dobu ponořená do modních časopísů, kde jsou jen anorektičky, můžete si připadat jako baculka, ikdyž tomu tak vubec není. Spočítejte si svojeBMI.

hubnutitrikytipy1
Zásady správné výživy

Ukazuje vám normální váhu, podváhu nebo nadváhu? Pokud jste ve třetí kategorii, pomůžeme vám se dostat na tu první. Základním krokem k tomu je aby jste jedla zdravě, po malých porcích a často. Nikdy by jste neměla trpět hlady, na sůj žaludek myslete a jezte tak jednou za 3 hodiny.

Vyhýbejte se smaženým a tučným jídlum. Chuť na čokoládu zažeňte raději jogurtem s rozinkami nebo medem. Je to zdravá náhrada kterou neuvidíte v bocích.

Optimální je jíst tak 6x denně. Večeře by měla probíhat kolem šesté hodiny, ale máte právo ještě na jedno jídlo a to kolem deváte, to už by ale měla být spíše zelenina nebo něco lehkého. Není dobré ovoce před spaním, má v sobě hodně cukru a vám by se po něm hůře usínalo.

Dodržujte pitný režim. Během dne by jse měla vypít tak dva litry vody, nejlépe čistě vody. Ovšem neplatí, když celej den nepijete a večer vypijete dva litry coca coly. To je špatně.

hubnutitrikytipy2

Není dobré pít kupované sirupy, které obsahují hodně cukru a éček. Nejlépe se snažte pít přírodní produkty.

Hýbat se, hýbat se, hýbat se

Důležité je cvičit. Rychlá chůze, dobíhání tramvaje nebo vycházky se svým domácím mazlíčkem. Neexistuje žádný jídelníček, po kterém by jste zhubla bez pohybu a cvičení.

 

 

Loading...