Tato skvělá dieta se stala senzací po celém světě. Kilogramy neodejdou, ale utečou!



Čím jsme blíže k letu, tím více chceme v plavkách vypadat lépe. Zapomeňte na kebaby a hamburgery, nekažte si zdraví a začněte se o sebe starat!

Dieta s původním názvem „Sensation“ (Senzace) je nízkokalorická a bude trvat přibližně 3 týdny. Autoři diety tvrdí, že každý týden můžete zhubnout o 3-5 kg ​​a celková ztráta hmotnosti po třech týdnech by se měla pohybovat mezi 7-12 kilogramy. Nejedná se však o žádný jojo efekt a vaše váha bude stejná minimálně 3 roky.

1

 

 

Vyvážená strava

1) den
Snídaně: šálek kávy
Oběd: 2 vařená vejce, špenát vařená mrkev, trochu rostlinného oleje, 1 rajče (250ml rajčatové šťávy) bez soli
Večeře: 200-250 g steak osmažené na rostlinném oleji, čerstvý zeleninový salát (zelí, červená řepa, mrkve) a rostlinný olej.
2) den
Snídaně: šálek kávy, suchar
Oběd: 100 g steak, salát z čerstvé zeleniny (zelí, řepa, mrkev)
Večeře: 200 g libového vařeného masa nebo šunky, 200 ml kyselého mléka, kefíru nebo mléka.

2

 

 
3) den
Snídaně: šálek kávy a suchar
Oběd: jedna mrkev, červená řepa nebo celer osmažené na rostlinném oleji, 1 rajče, 1 mandarinka nebo švestka, 1-2 pomeranče.
Večeře: Totéž, co na oběd

3

4)den
Snídaně: šálek kávy
Oběd: 1 vařené vejce, 3 velké uvařené mrkve – můžete si z nich udělat salát a polít ho trochou rostlinného oleje), 150 g sýra
Večeře: ovocný salát bez banánů
5)den
Snídaně: strouhaná syrová mrkev pokapaná citrónovou šťávou
Oběd: 500 g vařené nebo dušené ryby, 1 rajče (rajčatová šťáva)
Večeře: jeden menší steak, salát z čerstvé zeleniny (můžete použít zelí, řepu, mrkev, okurku, červenou papriku)

 

 
6)den
Snídaně: šálek kávy
Oběd: 500 g kuřecího masa dušeného na rostlinném oleji nebo zapečené ve fólii
Večeře: 2 vařená vejce, nastrouhaná mrkev, sklenici čaje

4

7)den
Snídaně: šálek čaje
Oběd: 150-200 g telecího nebo hovězího masa – dušené nebo vařené, 1 jablko
Večeře: stejně jako oběd

5

Během této diety byste neměli pociťovat hlad. Koneckonců, musíte uznat, že 200 g masa nebo 500g ryb je více než dost. Maso v kombinaci se zeleninou a rostlinným olejem poskytují tělu potřebné množství stopových prvků a vitamínů. Co se týče nápojů, pijte už jen čistou vodu bez bublinek a zmíněnou kávu s občasným čajem.

loading...