Tato 45 kliková výzva naprosto změní Vaše tělo za 28 dní!



Kliky jsou jedním z cviků, které lidé milují a nenávidí zároveň.

Milujete je, protože pomáhají ke štíhlému a vypracovanému tělu. Ale druhou stranu nenávidíte, protože jsou náročné a pořádně se u nich zapotíte! Nicméně, všechny tyto faktory vám pomohou vybudovat štíhlé, vypracované tělo, o kterém jste vždy snili.

Klik je klasické cvičení, které působí na různé svaly v horní části těla, včetně hrudníku, ramen, zad, tricepsu a středu těla. Pokud se budete držet tento plán, do konce této 28denní výzvy budete schopni udělat 45 kliků v jedné řadě! Nepotřebujete nic, abyste mohli začít, jen trochu času a spoustu motivace.

Jak udělat klik:

Počáteční pozice: Měli byste položit ruce a nohy na podlahu a budete se dívat dolů na podlahu. Záda by měla být plochá a ne prohnutá. Vaše nohy by měly být naprosto rovně. Vaše ruce a nohy by měly být o něco víc než na šířku ramen od sebe.
Dále byste měli ohýbat lokty, dokud nedosáhnou 90 stupňů, když zároveň se snížením hrudník přiblížíte k podlaze.
Přesunete se zpět do výchozí pozice nahoru.

4d880eed10f856982d6043bbecf5611a-1

 

 

Proč dělat kliky?

Možná se divíte, proč byste měli začít takový jednoduchý cvičební plán, který zahrnuje pouze jeden typ cvičení? Mnozí lidé postrádají sílu v horní části těla a kliky jsou jediným cvičením, které jim pomůže překonat tuto slabost. Je to základní, ale náročné cvičení, které působí na všechny svaly v horní části těla.

Navíc existuje spousta dalších výhod pro to, abyste jej cvičili:
Posiluje svaly a sílu horního těla
Zlepšuje držení těla
Snižuje riziko vzniku poranění na těle
Snižuje bolesti dolní části zad
Zlepšuje kardiovaskulární zdraví
Zvyšuje úrovně vytrvalosti
Zlepšuje celkové zdraví

Věci k zapamatování:
Udržujte tělo rovné a pevné.
Nevychylujte klouby.
Nos se musí téměř dotýkat země při každém opakování.
Provádějte kliky pomalu a řízeně, nesupěchávejte je.
Snažte se neodpočívat mezi kliky.
Ujistěte se, že se zahřejete před začátkem a poté se protáhnete.

Den 1 – 5 kliků

Den 2 – 6 kliků

Den 3 – 7 kliků

Den 4 – 8 kliků

Den 5 – 9 kliků

Den 6 – 10 kliků

Den 7 – odpočinek

 

 
Den 8 – 11 kliků

Den 9 – 12 kliků

Den 10 – 13 kliků

Den 11 – 14 kliků

Den 12 – 15 kliků

Den 13. – 16 kliků

Den 14 – odpočinek

Den 15 – 18 kliků

Den 16 – 20 kliků

Den 17. – 22 kliků

Den 18 – odpočinek

Den 19. – 26 kliků

Den 20 – 28 kliků

Den 21 – 30 kliků

Den 22 – odpočinek

Den 23 – 34 kliků

Den 24 – 36 kliků

Den 25 – 38 kliků

Den 26 – 40 kliků

Den 27 – odpočinek

Den 28 – 45 kliků

Za pouhých 28 dní byste měli dělat 45 nebo dokonce více kliků v kuse. Takový jednoduchý trénink vám může poskytnout úžasné výsledky.

loading...