Pálení žáhy a křeče: problémy se spánkem, kterých se zbavíte ještě dnes!



Přinášíme Vám několik efektivních tipů jak docílit pohodlného spánku a nechat své tělo opravdu odpočinout.

Pravidla pro zdravé spaní

1) Bolesti krční páteře

Spaní na břiše – hlavní nepřítel zdraví vašeho krku. Nejlepší pozice je spát v případě problémů s krční páteří na zádech. Zvláštní pozornost by měla být věnována polštáři, měl by být ortopedický.

Pokud chcete spát na straně, polštář by neměl být příliš vysoký. Ideální výška polštáře by měla odpovídat na Vaší šířku ramen. Tento polštář bude nejlepší způsob, jak udržet krk ve správné poloze během spánku.

1

2) Bolest v ramenou

Nejlepší pozice pro spánek v tomto případě je na zadní straně. Zkuste spát na tenkém ortopedickém polštáři. Uvidíte, že ramena budou ve správné poloze a spánek bude silný a kvalitní!

Ale pokud se na zadní straně nedá spát, můžete spát na straně, ale pouze chvíli. Takže fanoušci takové pozice by měli opustit „škodlivé“ návyky.

2

 

 

3) Bolest zad

Je čas na změnu matrace? Soft, rozhodně není pro vás. Ideální matrace by měla být anatomická s tělovými konturami s průměrnou tuhostí. Nejužitečnější pozice pro spánek při problémech s páteří je na zadní straně. Pokusit se dáte malý polštář pod nohy a pod pas například srolovaný ručník.
Tento trik pomůže nejúčinněji udržovat správné zakřivení páteře a poskytne další podporu pro záda.

A pokud budete chtít spát na straně vložte si mezi nohy polštář, který pomůže zmírnit napětí v oblasti bederní páteře.

3

4) Nespavost

Nepřejídejte se ve večerních hodinách, větrejte v ložnici, zbavte se světelných zdrojů v místnosti. Takové maličkosti snadno pomůžou usnout rychleji a spánek bude silný a užitečný. Pokud Vám tyto maličkosti nepomohou, je potřeb navštívit specialistu.

4

 

5) Časté probouzení

Pokud se často probouzíte v noci snažte se opět vyhnout přejídání, světlu a alkoholu před spaním. Destiláty narušují rovnováhu vody v těle.
A nezapomeňte sledovat teplotu vzduchu v ložnici. Optimální teplota pro zdravý spánek je 20-22 ° C. Příliš horký nebo příliš studený vzduch bude komplikovat proces usínání a spánku.

5

6) Je těžké se probudit se ráno

Bohužel, tento problém je věrným společníkem většiny z nás. Ale na to fungují některé triky, které mohou ve velmi krátkém čase, pomoci. Pokuste se nařídit si budík na stejnou dobu, a to i o víkendech.

„Ještě 5 minut“ nepřinese nic dobrého. Jděte do postele dříve. V tomto případě vstávání ráno bez stresu je zaručeno!

6

 

7) Křeče

Křeč je kontrakce svalů, což je často doprovázeno nepříjemným, a dokonce bolestivým pocitem. Důvody mohou být zcela odlišné – od špatného držení těla přes fyzické přetížení po nedostatek stopových prvků.
Pokud jsou křeče  stálou společnicí v noci, měli by jste usilovat o okamžitou lékařskou pomoc. Ale obecně, zbavit se křeče pomáhá preventivní cvičení v dopoledních hodinách a před spaním, relaxační masáže a optimální pozice pro spánek.

7

8) Pálení žáhy

Spánek na levé straně Vás ušetří od pálení žáhy v noci. Tento stav těla pomůže zabránit vyplavení žaludečních kyselin do jícnu a tím eliminovat nepohodlí. A snažte se nepřejídat ve večerních hodinách, jistě to pomůže!

8

 

 

9) Bolest a tíže v nohou

Masáž nohou před spaním a relaxační lázně jsou skvělým pomocníkem proti bolesti v nohou. Zkuste si dát nohy během spánku o něco výš, než je obvyklé. To pomůže odstranit bolest.

9
Nezavírejte oči před problémy se spánkem , protože zdraví Vašeho těla je zcela závislé na kvalitě spánku a životního stylu!

Nezapomeňte se podělit tento článek se svými přáteli.

loading...