Osobní trenéři dají ruku do ohně za toto cvičení. Tento cvik mi dokonale zpevnil stehna, pozadí i ostatní problematické partie!



Příroda to zařídila tak, že větší část mužů se raději ohlédne za ženou s větším zadkem a širšími boky než za holkou, která téměř žádný zadek nemá.


Přesto se mnohé z nás snaží svůj zadek přivést do lepšího stavu než v jakém ho máme. Pokud chcete zpevnit zadek a posílit stehna, nemusíte chodit do posilovny. Stačí pár minutě denně a jste ve formě.


Ženská postava s větším zadkem je neuvěřitelně s*xy. Na to, abychom se cítili přitažlivé a nenechali svůj zadek bezbřeze růst, potřebujeme vydat i trochu aktivity. Tyto základní a nenáročné cvičení můžete dělat vedle sledování večerních zpráv a ani si to nevšimnete, za to rozdílu v zrcadle si všimnete už po několika dnech.

Neobvyklé dřepy

zadek-cviky1

Postavte se rovně a nohy rozkročte na šířku ramen. Tělo skládejte níže, jako byste si šli sednout. Z této polohy pokračujte tak, že si klekl na jedno koleno a potom i na druhé. Stejným způsobem se zvedněte opět do polohy sedu a pak se narovnejte. Opakujte 10krát ve třech sériích po sobě.

Boční výpady s vzestupem kolen

zadek-cviky2

 

Postavte se a nohy rozkročte na šířku ramen. Následně proveďte levou nohou výpad do strany tak, abyste ji zcela natáhli. Vstaňte do výchozí polohy a vzápětí zvedněte koleno do pravého úhlu před sebe. Opakujte ve třech sériích následovně. V první sérii opakujte cvičení 10krát, v druhé 8-krát a ve třetí už jen 6krát. Mezi sériemi vyměňujte levou a pravou nohu, aby bylo cvičení rovnoměrné.

Zvedání pánve

zadek-cviky3

Lehněte si na záda, ruce dejte podél těla a nohy ohněte v kolenou. Při výdechu zvedněte pánev, stáhněte hýždě a vydržte 5 sekund. Potom s výdechem pánev spusťte. Opakujte 20-krát ve čtyřech sériích po sobě.

Sedací můstek se zvýšenými nohami

zadek-cviky5

Lehněte si na záda, ruce položte podél těla, ohněte levou nohu v koleni. S nádechem zvedněte pánev a pravou nohu zvedněte nahoru před sebe. Zatněte hýždě a 5 sekund vydržte. S výdechem se pomalu vraťte do výchozí polohy. Opakujte 10krát ve třech sériích.

Vykopávání

zadek-cviky4


Klekněte si na kolena, dlaněmi se opírejte o podložku. S nádechem zvedněte jednu nohu, ohněte ji v koleni a přitom ohněte i dolní část zad. Držte nohu v 90 stupňovém úhlu a dýchejte. S výdechem se vraťte do výchozí polohy a vyměňte nohy. Opakujte 14-krát po sobě ve třech sériích.

Dřepy s gumou

zadek-cviky6

Při tomto cvičení budete potřebovat tzv. fitness gumu. Postavte se rovně a nohy rozkročte na šířku ramen. Gumu si nainstalujte podle fotky a ruce si dejte v bok a dbejte na to, aby vám při cvičení guma nepadala. Vytáhněte jednu nohu do strany co nejdále od sebe, v této vzdálenosti ji položte na zem a udělejte dřep. Vraťte se do výchozí polohy a vyměňte nohy. Opakujte 10krát ve třech sériích po sobě.

Tato jednoduchá cvičení jsou velmi efektivní, a proto napomáhají rychlému zpevňování svalstva. Váš zadek a stehna budou po opakovaných cvičeních opravdu dokonalé. Pokud toužíte po pevném kulatém zadku a elegantních nohách, neváhejte už ani chviličku a pusťte se do práce. Držíme palce!

loading...