Odemčení sedacího nervu: 2 cviky, které Vás zbaví bolesti. Velmi účinné!



Sedací nerv je největší ze všech nervů v našem těle. V tomto ohledu sevření sedacího nervu je peklo bolesti a nepohodlí.

A v některých případech hrozí i ztráta pracovní schopnosti na nějakou dobu.

1

Naštěstí existují konkrétní cvičení, které vám ulehčí od bolesti. Řekneme Vám o dvou nejúčinnějších, kterými můžete snadno odemknout sedací nerv.

CVIČENÍ

CVIČENÍ № 1

1) Lehněte si na rovný povrch. Ohněte nohu.
2) Udržujte svou nohu ohnutou a oběma rukama, pomalu ji přitahujte k hrudi. Držte ji v této poloze po dobu alespoň 30 sekund.
3) Vraťte nohu do původní pozice a opakujte alespoň 2 krát.

2

 

 

CVIČENÍ № 2

1) Lehněte si na rovný povrch. Pokrčte kolena.
2) Zkřižte nohy, jak je znázorněno na obrázku, držet je rukama. Držte v pozici alespoň 30 sekund nebo více.
3) Vraťte se do výchozí polohy. Opakujte cvičení alespoň 2 krát.

3
Tato cvičení lze provádět samostatně nebo v kombinaci. Lékaři toto cvičení doporučují svým pacientům. K prevenci onemocnění spojených se sevřením sedacího nervu by měly být věnovány fyzickým aktivitám mnoho času. Hodně chodit a dělat ranní cvičení.

4

loading...