Nemáte čas na posilovnu? Tento způsob hubnutí změnil tisíce žen!



Ženy panikaří při hledání rychlého a spolehlivého způsob, jak zhubnout do léta. Odstranit nadváhu – to by bylo skvělé!

Bylo vymyšleno mnoho diet a cvičení, aby nám s tímto problémem byla poskytnuta pomoc. Neztrácejte čas na neefektivní pokusy a věnujte se kukuřičné stravě, která zaručuje ty nejlepší výsledky.

1

Jak zhubnout

MENU

1. den
Strava určena na 4 dny. Měli by jste jíst 100 gramů kukuřice 4x denně. Ta může být v jakékoliv formě: vařené klasy, obilovina, přírodní kukuřičné vločky bez přísad a nečistot.
Kombinovat jídlo můžete mrkví, rajčaty, sladkými paprikami, kiwi, salát.

2

 

 
Den 2
menu je stejné jako v 1. den.

Den 3
Zvětšit podíl kukuřice na 200 g v 50 g na 1 jídlo. V tento den je dovoleno jíst 150 gramů smažených žampionů, různou zeleninu a ovoce, kromě banánů, hroznů a brambor.

3

4.den
Menu je stejný jako u třetí dne.

4

DOPORUČENÍ

1) Rovnoměrně kombinujte produkty.
2) Během diety byste měli pít hodně vody a neslazené čaje.

5

 

 
3) Poslední jídlo jíst 3 hodiny před spaním.
4) Ta správná cesta zpět na původní stravz: postupně zavádět potraviny, které byly původně zakázány.                                                                                               5) Chcete-li výsledek zvětšit, začněte sportovat. Budete hubnout a tvořit svaly současně.

6

CVIČENÍ

Push-up od stěny
Postavte se proti zdi s rukama, dejte je o něco dál od sebe než je šířka ramen. Stujne rovně s podlahou i stěnou. Při nádechu pokrčte lokty čelem ke zdi, a při výdechu se vraťte do výchozí polohy. Proveďte 3 sady a 10 opakování.

7

 

 
Zvedání
Pokrčte jednu nohu v koleni a jednou rukou se opřete například o lavičku. Sklon těla je dopředu, takže tělo je rovnoběžné s podlahou. V levé ruce držte činku s požadovanou váhou a záda držte rovně. Při výdechu přitáhněte činky k boku, koleno by se mělo pohybovat podél těla, bez odchýlení do stran. Proveďte 3 sady a 10 opakování.

8

Zdvih činky přes hlavu
Vezměte činky do vašich rukou, postavte se rovně a zvedněte činky do úrovně ramen. Při výdechu činky zvedněte vzhůru plynulým pohybem a pomalu se vraťte do původní polohy. Proveďte 3 sady a 8 opakování.

9

Šikmé přítahy
Lehněte si na záda. Zvedněte své tělo a dotkněte se pravým loktem levého kolene. Opakujte na druhou stranu. Proveďte 3 sady 12 krát.

10

Sledovat svůj jídelníček a pracovat na svém těle každý den je velmi důležité. Budete se cítit mnohem lépe. Podělte se o rychlé diety s přáteli na sociálních sítích!

loading...