Nejlepší cvičení pro vnitřní stranu stehen: dělejte to jednou za den a vaše nohy budou neodolatelné!



Pokud nenávidíte vaše stehna vzhledem k tukovým zásobám, pokračujte ve čtení tohoto článku. Chystáme se nabídnout několik cvičení.

žába

Poté, co si lehne na záda, zvedněte nohy rovně nahoru. Nakreslete si podpatky v blízkosti a vzdalovat se konečky prstů. Pokrčte kolena pomalu a pak je narovnat pomocí napínání svalů. Proveďte 3 cykly po 10 cvičení. Můžete si vzít přestávku minutu mezi cykly.

nůžky

Držte ruce na zemi, když ležíte na zádech. Pak zvedněte nohy asi 30 cm vysoko a krížte jejich 10 krát, stejně jako pohyb nůžek. Nepozastavujte a dát do pohybu každou nohu nahoru a dolů 10-krát. Proveďte 3 cykly a nohy se nemají dotýkat země.

 

 

výpad

Udržujte své tělo rovně a nohy na šířku ramen. Natáhnout ruce dopředu a krok stranou levou nohou. Dále ohněte pravou nohu v koleni a seďte na ní, proveďte svou tělesnou hmotnost na tomto úseku. Vstát pomalu a pak přesunout tělesnou hmotnost na druhou nohu. Proveďte 10-15 výpadů na každé straně.

mačkání míče

Začněte toto cvičení tím, že ležíte na zádech a pokrčte kolena. Umístěte pružnou míč mezi nohama, zatímco vaše ruce by měly být podél těla. Poté, zvedněte dno a zatáhněte břicho. Snažte se zůstat v této pozici po dobu 30-60 sekund a míč stiskněte co nejvíce mezi kolena. Vraťte se do výchozí polohy. Toto cvičení 5 krát.

intenzivní Strain

Podpořte svou hlavu rukou, zatímco ležíte na levé straně. Pokrčte pravou nohu v koleni a umístit ji na zem v přední části nohy. Zvedněte pravou nohu asi 30 cm vysoko, 10-15 krát opakujte cvičení s druhou nohou.

porazit odporu

Vezměte elastický pás fitness. Položte nohy na šířku ramen a pak umístěte pás kolem poloviny lýtek. Zvedněte levou nohu a pohybujte se do stran, což překoná odpor pásma. Vraťte se do výchozí polohy. Opakujte cvičení 10krát na každou nohu.

 

 

Loading...