Nejlepší cvičení na doma chcete-li ztratit tuk na vnitřní straně stehen [video]



Vnitřní stehna jsou problém, nicméně dámy? Pusťte se s námi do boje jménem zpevňování. Osobní trenér vám ukáže, jak mít opět nožky jako mladice.
Bříško, zadek či svaly na rukou jste si již měli možnost procvičit v předchozích týdnech. Dnes vám přinášíme další skvělý domácí trénink s moderátorem pořadu TOP STAR a současně skvělým osobním trenérem – Janem Bakalou. A stejně, jako při předchozích cvičeních, si můžete zacvičit v pohodlí svého domova. Věříme, že skvělé výsledky se dostaví již brzy!

„Vnitřní stehna jsou další problémovou partou, ale nic není nemožné a pokud budete následující cviky cvičit alespoň 20 minut denně, po pár týdnech uvidíte první výsledky,“ radí zkušený trenér Ján Bakala. Pojďte to spolu s námi vyzkoušet!

1. Zdvih nohy bok

1._cvik_stehna

Cvik č. 1. Zdroj: Michal Drapák
Dáte se do polohy na pravý bok. Opřete se rukou o celou plochu předloktích, váha spočívá na lokti. jednu nohu vztáhne, druhou nohu přeložíte za koleno. Špička směřuje dopředu a budete zvedat nohu směrem ke stropu. Noha je natažená, zvedáme ke stropu patu, ne špičku. Takto zapojíte vnitřní část stehenních svalů. Opakujete 20-krát ve třech sériích, pak vyměníte strany.

2. Nůžky

3.cvik_stehna

Lehnete si na záda, ruce dáte vedle těle, natáhnete nohy do mírného 45-stupňového úhlu. Kolena i špičky jsou natažené, nohy roznožíte a vzápětí uděláte „zástřih“ překřížením obou nohou. Při tomto pohybu se napne vnitřní strana stehen. Opakujete 20-krát ve třech sériích.

3. Kroužení s nataženýma nohama

2._cvik_stehna

Cvik č. 3. Zdroj: Michal Drapák
Zůstanete v poloze vleže – ležíte na zádech, ruce jsou ukotveny podél těla. Nohy zvednete do 45-stupňového úhlu, roznožíte je mírně do šířky ramen. Následně kroužíte do vnější strany oběma nohama současně, přičemž popisujete nohama plný, symetrický kruh. Ve třech sériích opakujte dvacetkrát.

4. Unožování bok

4.cvik_stehna

Zdroj: Michal Drapák
Dáte se do polohy „kočičky“, tedy na čtyři. Na jednom koleni klečíte, druhou nohu natáhnete do strany. Koleno je pevné, svaly jsou zpevněny, špička flexnutá (v 90-stupňovém úhlu). Nohu zvedáme nahoru a zase dolů, přičemž ji zcela nepoložíme. Směrem dolů se nadechujete a směrem nahoru vydechujete. Opakujete 20-krát ve třech sériích a nohy pak vyměníte.

Všechny účinné cviky na vnitřní stranu stehen si můžete prohlédnout v instruktážním videjku.

loading...