Můj manžel neustále chrápal a nedalo se s ním spát. Našla jsem ale jednoduchý způsob, aby už NIKDY nechrápal… FUNGUJE!



Chrápání – velmi nepříjemný jev. Každý, kdo chrápe, nedobrovolně způsobí mnoho nepohodlí pro vedle spícího člověka. Konec konců, chrápání není součástí normálního spaní, je to zhoršení okysličení mozku – v důsledku toho se ráno cítíte rozbitě a ospale v průběhu dne …

Hlavní příčinou chrápání je obvykle považován otok jazyka, a s jistotou víme říci, že chrápání způsobují i ​​potíže přetrvávající v játrech. Pouze obnovením řádného fungování jater, je možné se zbavit chrápání natrvalo.

chrapani1

 

 
Na otok jazyka vám pomohou logopedické masáže, a vy budete moci zapomenout na nepříjemný problém …

V následujících jednoduchých krocích si takovou masáž můžete udělat.

Masáž jazyka proti chrápání

Otevřete ústa.

Mírně vysuňte jazyk.

To, co dělá doktor při prohlídce s dřevěnou holí, vy udělejte s vaším ukazováčkem – zasuňte čistý prst do úst (můžete použít sterilní rukavice), po kořen jazyka.
Kruhovými pohyby tlačte směrem dolů k bradě.

Můžete také přidat masáž po stranách a jemně zatlačte i v opačném směru.

Masáž může trošku bolet. Jazyk však vždy stiskněte na příjemné úrovni. Je třeba však masírovat dokud přestanete cítit bolest.

Voila! Nyní můžete jít bezpečně spát, bez obtěžování své blízké chrápáním. Dalším důležitým bodem je dávivý reflex, který může nastat po masáži jazyka. Přečtěte si níže, jak se mu vyhnout!

chrapani2

 

 
Vezměte zubní kartáček a masírujte jazyk od špičky ke kořeni. Tak určíte místo, kde začnete pociťovat dávivý reflex.

Kartáček na zuby je skvělým pomocníkem při masáži jazyka. Ale nesnažte se pohybovat hlouběji. Masáž může být provedena i během večerního čištění zubů nebo v době, výhodném pro vás. Masáž by měla trvat alespoň po dobu deseti sekund.

Můžete si všimnout, že po několika dnech dávivý reflex pomalu mizí. Pokračujte v cvičení zvýšením masáží.

A teď to hlavní pro vás – k rozvoji této oblasti. Není třeba se pohybovat velmi daleko.

Po překonání první překážky začněte masírovat další pásma nacházející se hlouběji o 0,5-1 cm. Pokud přestanete mít dávivý reflex, zvládli jste roli.

Uvědomte si, že požadovaného výsledku se nenastane rychle. Možná budete potřebovat asi měsíc, abyste dosáhli snížení dávivého reflexu. Nepřestávejte trénovat každý jediný den ..

Pokud se vám dávivý reflex vrátí, znovu začněte s masážemi.
Vaše zdraví závisí na vás! Pokud je chrápání vaším problémem, je nutné, aby jste se ho pokusili vyřešit, co nejdříve. Jak můžete vidět, není nutné dělat nic komplikované! Vy sami doma můžete provést takový postup. Vaše hrdinské činy budou jistě oceněny.

Klidné sny! Pokud víte o někom, kdo má podobný problém, doporučte mu tuto radu.

loading...