Máte nepříjemný problém se suchou pokožkou a padají vám vlasy? Zjistěte jaké vitamíny Vašemu tělu chybí!



Nejprve se zeptejte sami sebe – víte co jsou vlastně vitaminy? Musíme uvědomit, že vitaminy jsou organická chemická sloučenina, životně důležitých živin, které náš organismus nutně potřebuje.

Mezi obvyklé příznaky, které vidíme když vitamíny nemáme, je suchá kůže, červená vyrážka, vypadávání vlasů a mnoho dalších.

Popraskané rty

Praskliny na rtu znamená, že vám chybí železo, zinek a vitamín B (B3, B2 a B12). Měli byste vědět, že se jedná o běžný případ mezi vegetariány, protože nemají dostatek vitamínů a živin, v důsledku jejich omezené stravy.

Pokud se chcete zbavit takového problému, měli byste konzumovat dostatečné množství arašídů, luštěnin, kuřecího masa, lososa, tuňáka a vajec.

Potřebujete dostatečný příjem vitaminu C, který vám pomůže bojovat proti infekcím. Tyto produkty můžete kombinovat se zeleninou jako je brokolice, červená paprika, zelí a květák.

Červená vyrážka na obličeji a vypadávání vlasů

Pokud jste se setkali s některými z těchto příznaků, tak vašemu tělu chybí vitamin B7. Lékaři nazývají tento vitamin jako vlasový vitamin.

Jezte čerstvá vajíčka, která jsou bohatá na protein zvaný avidin, který zabraňuje absorpci biotinu v těle. Dále jezte jíst více lososa, avokáda, hub, sojových bob, vlašských ořechů, malin a banánů.

 

 

Červené nebo bílé kožní změny, které jsou podobné akné

Tyto symptomy signalizují nedostatek vitaminu A a E. Chcete-li se zbavit takového problému, měli byste jíst méně jídel, které jsou nasycené margarínem a bylinným tukem.

Zvyšte přísun zdravých tuků. Jezte zelenou zeleninu, mrkev, sladké brambory a červenou papriku. Mají v sobě mnoho Beta-karotenu a pomohou vašemu tělu získat potřebné vitamíny. Pokud se vystavíte na pár minut slunci, dodáte tělu vitamin D.

Necitlivost a brnění v rukou a v nohou

Pokud se často setkáváte s takovými příznaky, pak vašemu tělu chybí vitamin B (B9 nebo B6, B12). Tyto příznaky se mohou potkat s anémií, depresí, hormonální nerovnováhou a únavou. Potřebujete tedy konzumovat kuřecí maso, krabí maso, vajíčka, křen a špenát.

Svalové křeče, silná bolest v prstech, zápěstí, nohou a zad

To je způsobeno tím, že vám chybí hořčík, vápník a máte nedostatek draslíku. Nejlepším způsobem, jak se zbavit tohoto problému je jíst jablko, grapefruit, třešně, cuketu, lískové ořechy, mandle, banány, brokolici, zelí, špenát.

loading...