LÉKAŘ RADÍ! pokud vás začala bolet kolena a dolní část zad, NIKDY SE JEJICH NEDOTÝKEJTE. UDĚLEJTE TOTO



Je až neuvěřitelné, že tento lékař chodil 27 let o berlích. Po autonehodě byl v kritickém stavu, ale nevzdal se. I přes svá poranění chtěl Sergej naplno žít. Vyvinul proto systém uzdravování, který mu pomohl na nohy a teď může díky tomu pomáhat dalším pacientům.

Cvičení se Sergejem Bubnovským je cesta ke
skutečnému zdraví. Musíte si uvědomit, že

život je o pohybu. Lidé si na to vzpomenou až
tehdy, pokud o tuto schopnost pohybu přijdou a

začnou se obracet na specialisty. hlavní
věcí je, abyste se nezanedbávali a nepřiměli
tak své tělo zvyknout si na lenost.

Sergej Bubnovsky se domnívá, že hlavním
faktorem zdravé páteře jsou svaly, kterými
procházejí nervy a cévy. Pokud s nimi správně
cvičíte, můžete dosáhnout skvělé výsledky!

Samozřejmě, dříve než začnete s touto uzdravující gymnastikou, měli byste se o ní
poradit s odborníkem.

doktor-klouby1

 

 
Tato gymnastika posiluje svaly krku, ramen a břicha. V tomto videu lékař vysvětluje, jak tyto cviky praktikovat a jak při nich máte správně dýchat. Díky tomu se zbavíte křečí, zrelaxujete a posilte své svaly.

Doktor Bubnovský dělí tělo na 3 patra:

Nohy – Na zlepšení průtoku krve v dolní části těla je třeba dělat dřepy. Nedostatečné prokrvení v této oblasti může vést k zánětu předstojné u mužů a dělohy u žen.

Trup, záda a hrudník – Pro zpevnění těchto svalů byste měli cvičit kliky, protože se při nich zapojuje i mnoho jiných svalů. Samozřejmě je při tom třeba i správné dýchání!

Krční páteř – Pokud ke večeři pociťujete bolesti hlavy a krční páteře, znamená to, že máte tuto oblast nedostatečně překrvenou. Užitečný je jakýkoliv cvik, který tento problém zlepší nebo odstraní.



 

 
V případě, že s nastupujícím počasím vás
začínají bolet klouby, měli byste určitě vyzkoušet

tyto ranní cviky. Bez problémů je můžete
doporučit také vaší mámě nebo babičce.

Lehké dokonce i pro ty největší lenochy!

Způsobilý člověk je člověk se silnými a
zdravými svaly. Pokud budete tyto cviky
pravidelně praktikovat, bolesti ustoupí a
zbavíte se tak dlouholetých problémů.

Postupujte podle těchto cviků a uvídíte, že se
budete cítit mnohem lépe jako nikdy předtím!

loading...