Krásné bříško již za týden? Zde máte skutečný návod!



Čeká vás důležitá událost nebo máte týden do dovolený?
Zde máte návod jak se zbavit bříška do týdne a to skutečně!

Jezte častěji

Je lepší jíst po menších porcích a častěji za den. Ideální je sníst každé tři hodiny něco malého. Tento způsob stravy zajistí, že váš metabolismus pojede naplno, aniž by jste měly hlad.

Nejezte moc jídel bohatých na vlákninu

Je spousta jídel, které obsahují hodně vlákniny, jako je třeba fazole, květák, brokolice a ty způsobují nafouknutí a plynatost. Pokuste se tento týden tyto jídla vynechat. Po jednom týdnu, je zase pomalu začínejte vracet do jídelníčku. Třeba tímto zjistíte, která jídla jsou pro vás horčí a které naopak dobrá a budete moci upravit váš jídelníček.

Je spousta jídel, které obsahují hodně vlákniny, jako je třeba fazole, květák, brokolice a ty způsobují nafouknutí a plynatost. Pokuste se tento týden tyto jídla vynechat. Po jednom týdnu, je zase pomalu začínejte vracet do jídelníčku. Třeba tímto zjistíte, která jídla jsou pro vás horčí a které naopak dobrá a budete moci upravit váš jídelníček.
zenabrisko

 

Upravte své porce zeleniny a ovoce

Pro celkové zdraví je dobrá syrová zelenina a ovoce, ale je lepší tyto jídla jíst přes den, protože způsobují napnutí žaludku .

zenabrisko2

Zjistěte zda netrpíte nesnášentlivostí na laktózu

Pokud vás nafukují mléčné výrobky a způsobují vám plynatost, tak máte možná problém trávit laktózu nebo cukry obsažené v mlečných produktech. Můžete vyzkoušet jíst nějakou dobu třeba jen jogurty, ve kterých je malý obsah laktózy. Další možností je jíst jídla bez laktózy nebo užívat prášky na trávení.

Jezte jídla s vysokým obsahem draslíku

To jsou například banány, mango, avokádo, papája a meloun. Pomocí draslíku, který je přirozeným diuretikem, se tak zbavíte přebytečné vody v těle a a pocitu nafouknutí.

 

loading...