Jedno ovoce nalačno a 2 kg zmizely za 2 dny!



Staňte se štíhlejší a zavolejte si na pomoc kiwi! Právě toto ovoce dokáže vaše tělo rychle pročistit, spálit přebytečný tuk bez ztráty svalové hmoty, jakož i zásobit vás živinami a vitamíny.

Kiwi obsahuje přírodní karnitin, spalovač tuků rostlinného původu. Je bohaté na vlákninu, vitamin C, flavonoidy a antioxidanty. Navíc má málo kalorií a proto je vhodné při dietě, protože jeho vláknitá struktura pomáhá kontrolovat chuť k jídlu.

ovoce hubnuti1

 

 
Zkonzumujte 1 kiwi na lačný žaludek, pokud nechcete trpět žaludečními vředy nebo zánětem žaludku. Někteří lidé ho jedí i se slupkou, která také obsahuje množství živin a vlákniny. Pokud si kiwi oloupete v dopoledních hodinách, dodáte svému tělu energii na celý den.

Mimo jiné, pročišťuje střeva a dokáže se vyrovnat s přejídáním. Ukázalo se, že za nekontrolovatelnou chutí přejídání stojí nedostatek některých látek v těle, například zinku, který je taktéž přítomen v tomto ovoci.

ovoce hubnuti2

 

 

kiwi den

Měli byste ho praktikovat jednou, maximálně 2x týdně. Během tohoto dne se doporučuje zkonzumovat 6 kiwi a vypít 1,5 litru nízkotučného kefíru nebo neslazeného bílého jogurtu. Trávicí systém si během tohoto půstu odpočine a střeva se pročistí. Díky tomu můžete ztratit i 2kg po jednom dni půstu!

Během dne si můžete vyrábět i koktejly: V mixéru si smícháte si kefír nebo jogurt s kiwi a pomerančem nebo bobulovitým ovocem. Takto si zpestříte jídelníček a nebude to takové radikální, jak to může na první pohled vypadat, navíc na očistě těla to nic nemění!

ovoce hubnuti3

Nabízíme vám další dva tipy na kiwi dietu, které jsou počítány na 7 dní. Po jednom týdnu se nepoznáte v zrcadle! Vaše tělo bude dostávat potřebné vitamíny a vy nebudete truchlit za ztracenou svalovou hmotou. Prostřednictvím této diety může zhubnout až 6 kg!

ovoce hubnuti4

 

 
snídaně
Připravte si salát z listového salátu, 1 papriky, 1 kiwi a z 2 stonků zelené cibulky. Následně si do zeleninové směsi přidejte 1 PL francouzské hořčice nebo citrónové šťávy.

svačina, 2 hodiny po snídani
Udělejte si koktejl: rozmixujte 1 zelené jablko, 1 kiwi a 1 banán. Pokud si nemůžete koktejl připravit, ovoce jednoduše snězte.

oběd
3 PL ovesných vloček zalijte 250g jogurtu, přidejte hrst rozinek a najemno nařezané mandarinky spolu s kiwi. Vločky nechte odstát 15 minut, aby změkly a vznikne vám energicky bohatý oběd!

svačina
Ovocný salát: 1 banán, 1 jablko, 1 kiwi a 250ml kefíru nebo jogurtu. Klidně můžete přidat i špetku skořice.

večeře
Uvařte si 50g rýže, pak k ní přidejte 1 kiwi, 1 jablko nebo hrušku, listy salátu a 250ml kefíru. Složení tohoto salátu může vypadat divně, ale je to opravdu chutné!

před spaním
Volitelné: můžete sníst 1 pomeranč nebo vypít 1 pohár kefíru.

ovoce hubnuti5

 

 
Bílkovinná dieta s kiwi

snídaně
Připravte si salát ze 100g vařené hnědé rýže, 1 kiwi nařezané na kostky, 1 nastrouhané jablko a 30 g sýru feta. Vše zalijte šálkem zeleného čaje.

svačina, 2 hodiny po snídani
1 banán a 1 kiwi. Pokud je to možné, připravte si koktejl z 1 banánu, 1 kiwi a 1 citronu.

oběd
Nařežte si na kostky 150 g uvařených kuřecích prsou, polovinu grapefruitu, 2 kiwi, 1 najemno nasekané vejce natvrdo a trochu zelené cibulky. Osolte, opepřete polijte citrónovou šťávou a přidejte i 1 PL olivového oleje.

svačina
Připravte si salát z poloviny banánu, 2 kiwi, 1 lžičku rozinek a 200g nízkotučného neslazeného jogurtu. Pokud nemáte jogurt, můžete použít kefír.

večeře
Nařízněte si 50 g sýru feta a 2 kiwi. K tomu přidejte 50 g vařené hnědé rýže 1 lžičku olivového oleje jemně posypte bazalkou.

před spaním
Vypijte 1 sklenice kefíru nebo jogurtu.

Ciťte se skvěle a buďte zdraví! Nezapomeňte se o tento článek podělit i s vašimi přáteli!

loading...