Jak odblokovat sedací nerv: 2 jednoduché způsoby na odstranění bolesti



Sedací nerv se nachází v oblasti bederní páteře, prochází zadkem a končí u chodidel. Z tohoto důvodu jeho sevření dokáže způsobit nepříjemnou bolest bolest.

Obecný termín „zablokování / poškození sedacího nervu“ zahrnuje ztrátu pružnosti a ohebnosti zadní strany svalů dolních končetin. Často se spojuje s procesem zkrácení nebo ztuhnutí svalů, který se může objevit u lidí po 30. roce života.

Tradiční léčba zahrnuje diagnózu a stanovení vhodných léků. Během léčby byste měli provádět i jednoduché cviky, při kterých si roztáhnete svaly a za krátký čas zapomenete na bolest.

Cviky na uvolnění zaseknutého sedacího nervu

sedacinerv1

 

 
Protahovací cviky jsou skvělou pomocí protože dokážou utišit zánět a tím uleví od bolesti. Mohou vám dát zabrat, takže nezapomeňte provádět tyto cviky pomalu a při výdechu zvyšujte roztahování svalů.

Lehněte si na rovnou plochu, ohněte nohu, která vás byly v koleni a opatrně ji přitahujte směrem k rameni. Ve chvíli, kdy pocítíte napnutí, pokuste se ponechat nohu v této pozici po dobu 30 sekund. Vyrovnejte nohu, trochu poležte a zopakujte cvik ještě 2-krát.

sedacinerv2

 

 
Opět si lehněte, pokrčte nohy v kolenou a přitahujte je ke hrudníku, zatímco vaše pánev zůstane na zemi. Překřižte si nohy, jak je znázorněno na obrázku. Následně obepněte rukama svou zdravou nohu a zatáhněte k sobě. Udržte takto nohy 30 sekund, uvolněte a vraťte do výchozí polohy. Opakujte ještě 2-krát.

sedacinerv3

Ačkoli je to paradox, nezapomeňte, že právě pohyb je nejúčinnější způsobem léčby zánětu sedacího nervu. Také stimulujete krevní oběh, eliminujete nepohyblivost svalů a tím urychlíte jejich zotavení.

Loading...