Jak jednoduše a zdravě zhubnout 10 KG za 10 dní?



Když se teploty venku postupně zvedají, stále více a více oblečení musí jít dolů. Dnes vám ukážeme jednu extra efektivní dietu doporučenou lékařem kardiologem.

Dnes vám ukážeme jednu extra efektivní dietu doporučenou lékařem kardiologem.

Dieta při které zhubnete 1 kg denně

Tato dieta se skládá ze 3 částí po 5 dní, čili dohromady trvá od 5 do 15 dnů, v závislosti na tom, kolik chcete zhubnout.
Snídaně jsou stejné každý den a sestávají z 1 ks ovoce, 1 sušenky a 1 sklenice čaje nebo kávy bez cukru.

Z ovoce si můžete vybrat: pomeranč, hruška, broskev, meloun (1 odřezek, ne celý meloun). Nejezte banány ani hrozny.
Během dne pijte dostatek čisté nebublinkové vody.

Den 1

Oběd: 1 pomeranč, 1 vařené vejce, 1 kelímek jogurt

Večeře: 1 rajče nebo dcl vařených rajčat, 2 vařené vejce, 1 hlávkový salát, 2 sušenky.
Den 2

Oběd: 1 pomeranč, vařené vejce, kelímek jogurtu

Večeře: 125 gramů vařené hovězího masa, 1 rajče, 1 pomeranč, 1 sušenka, 1 pohár čaje nebo kávy ( pozor na kofein před spánkem) bez cukru.

 

 

Den 3

Oběd: 1 pomeranč, 1 vařené vejce, 1 kelímek jogurtu

Večeře:135 gramů vařené hovězí maso, 1 pomeranč, 1 sušenka, 1 sklenici čaje nebo kávy bez cukru

Den 4

Oběd: 125 gramů sýru z kravského mléka, 1 rajče, 1 sušenka

Večeře:
125 gramů vařené hovězí maso, 2 rajčata, 1 jablko, 1 sušenka

Den 5

Oběd: 200 gramů vařeného masa nebo ryby, 1 rajče, 1 sušenka

Večeře: 0,5 kg vařené zeleniny (mrkev, hrášek, brambory), 1 vařené vejce, 1 sušenka

Den 6 a 7 je volná dieta dle vašeho výběru, pak se zopakuje. Během celého trvání diety je zakázáno konzumovat alkohol.

Jaké výsledky očekávat

Po 5. dny diety zhubnete 2,5 až 5 kg.

Po 2 denní pauze pak můžete dietu zopakovat ještě 1 až 2 krát. Po 2 zopakování by celkový úbytek na váze mohl dosáhnout až 15 kg, aniž by se to nějak negativně odrazilo na zdraví.

Pokud budete pokračovat ve zdravém stravování, váha by se neměla znovu vrátit. Hlavně je třeba omezit sladké a alkohol.

Jak si váhu udržet

Na udržení váhy je vhodné alespoň 1 den v týdnu, například každé pondělí dodržovat následující dietu:

Snídaně: 1 sklenici vody se šťávou z 1 citronu (bez slazení cukrem)

Oběd: 1 jablko, 1 sušenka

Večeře
: 1 vařené vejce, 1 rajče, 1 sušenka

Všechny uvedené potraviny mohou být konzumovány studené nebo teplé, je však důležité dodržovat jejich posloupnost a neodchylovat se od ní. V opačném případě se kýžený efekt nemusí dostavit.

loading...