Geniální návod na to, jak zpevnit vaše zadní partie těla do týdne!



Zpevnění a zhubnutí zadních partií těla vždy vyžaduje cviky zaměřené hlavně na ty partie těla u kterých chceme aby se nám zhubnuli a zpevnili se. Řada cviků, se kterými se potkáte běžně v životě se používá k pálení tuku a tvarování hýždí pouze díky vlastní váze vašeho těla.

Dřepujte. Dřepy jsou výborným cvičením nejen na vytvarování a zpevnění zadečku, ale i na posílení celé spodní části těla.

cvicenizadek2

Vyzkoušejte plié. Plié je cvik, který má svůj původ v baletních studiích. Jedná se o běžné taneční cvičení, které se také výborně hodí na zpevnění hýždí.

cvicenizadek5

Dělejte výpady. Výpady jsou běžným cvikem na posilování a tvarování spodní části těla a jedním z nejlepších cviků na zpevnění zadečku.

cvicenizadek3

Přidejte výkopy dozadu vestoje. Výkop je jednoduchý cvik, který můžete provádět takřka kdekoli a ke kterému nepotřebujete žádné činky. Dokonale izoluje hýžďové svalstvo.

cvicenizadek4

Cvičte škeble. Jedná se o jedinečný cvik, zaměřený na vnější hýžďové svaly.

cvicenizadek6

Zapojte most. Při mostu zapojujete nejen hýžďové svaly, ale i svaly na zadní straně nohou a v kříži.

cvicenizadek1

loading...