Cvičte takto jen 6 minut denně a uvidíte, jak váš břišní tuk mizí!



Mnoho lidí si myslí, že střed těla a břišní svaly znamenají jedno a to samé. Opak je však pravdou.

Střed těla je obsáhlejší pojem, který zahrnuje mimo jiné i břišní svaly, pozadí, spodní zádové svaly a boky.

Procvičování středu těla zlepšuje celkové držení, ulevuje od bolesti dolních částí zad, zlepšuje Váš výkon a pomáhá předcházet zraněním.

Následující cviky dokáží zázraky v oblasti břišních svalů a shazování tuku v této oblasti!

Den 1

První část zahrnuje tři cviky a budete na ně potřebovat pouze 5 minut. Pro ty více ambiciózní doporučujeme opakovat je 2x.

Cvičení 1 – Mrakodrap – 10 opakování na každou stranu

1-3

Cvičení 2 – Stěrače – 10 opakování na každou stranu

2-3

 

 

Cvičení 3 – Armádní lezení – 36 opakování

3-1

Den 2

Plán pro druhý den obsahuje 4 cviky, které jsou opravdovou výzvou. Zaberou Vám pouze 5 minut, pro větší výzvu opakujte set 2x.

Cvičení 1 – Breakdancer – 15 opakování na každou stranu

4-3

 

 
Cvičení 2 – Parašutista – Výdrž 30 sekund

5

Cvičení 3 – Mrtvý brouk – 10 opakování

6-1

Cvičení 4 – Provlékání jehly – 10 opakování na každou stranu

7-1

 

 

Den 3

Třetí den budete provádět 4 extrémně složité cviky v rychlém 6 minutovém tréninku.

Cvičení 1 – Krabí výkop do pozice supermana – 6 opakování na každou stranu

8

Cvičení 2 – Hvězdicové zvedání nohy – 10 opakování na každou stranu

9-1
 

 

Cvičení 3 – Boční V-zvedačky – 10 opakování na každou stranu

10-1

Cvičení 4 – Boční zdvih – 10 opakování na každou stranu

11

Sdílejte tohle cvičení se svými přáteli, ať si mohou také zacvičit! 🙂

loading...