8 nejjednodušších domácích léků, pokud se chcete zbavit břišního tuku v průběhu několika dnů



Kolik kilo chcete zhubnout?
Než začnete dělat první sklapovačky nebo začnete vylévat kolu do odpadu, musíte se rozhodnout kolik chcete zhubnout. Na zhubnutí potřebujete vynaložit nějaké úsilí a co opravdu potřebujete je stanovit si cíl a sledovat svůj progres k tomuto cíli.

Určitě neztratíte svůj tuk kolem pasu za 3 dny a určitě budete muset ze sebe dostat nějaký pot abyste tento tuk ztratili. Ale nezapomeňte, že je to možné, a pokud se budete držet těchto rad, určitě svůj cíl dosáhnete během pár měsíců.

Takže pokud víte kolik kilo chcete ztratit nebo kolik cm se chcete zbavit kolem pasu, vše co potřebujete pro to udělat, je vybrat si minimálně 10 způsobů jak ztratit břišní tuk z níže uvedeného seznamu a dodržovat je po dobu 2 týdnů. Pak se třeba odvážit nebo si změřit obvod pasu a uvidíte že jste již shodili pár kilo. Pak znovu přidejte dalších 5 způsobů k těm 10 co už máte vybrané a pokračujte další 2 týdny. Pak se znovu zváží, sledujte svůj pokrok a přidejte dalších 5 způsobů k těm 15-tim. V závislosti na vašeho cíle a vaší aktuální hmotnosti, k dosažení pěkného břicha, budete potřebovat od 4 týdnů do 6 měsíců.

Noste s sebou všude vodu.
Ať už hubnete, nebo chcete ztratit břišní tuk, nebo se jen chcete cítit zdravější, je vždy dobře abyste byli hydratovaný. To znamená mít u sebe vždy láhev vody, ať jdete kamkoli. Popíjejte z ní každou chvíli a budete se cítit plnější, osvěžujícím a také bude více pravděpodobné, že budete méně pít limonády obsahující cukr nebo džusy, pokud nejste žízeň. Zkuste to dělat minimálně týden a uvidíte jaké změny se odehrají.

Zpestřete svůj talíř
Věděli jste, že čím pestřejší bude vaše jídlo, tím bude zdravější? Přemýšlejte o tom: mrkev, paprika, špenát, rajčata, všechno jsou to pestré barvy, a všechny jsou velmi zdravé. Udržujte svůj talíř pestrý a jste na dobré cestě ke ztrátě břišního tuku.

Nejezte fast food – toto je absolutní nutnost pro ploché břicho.
Fast food je nejhorším viníkem v boji proti břišnímu tuku. Určitě je to pohodlné, ale je nabité kaloriemi a tukem, a ty kalorie a tuk zamíří do vašich problémových partií. Vynechejte rychlé občerstvení, nebo se alespoň rozhodněte pro zdravější rychlé občerstvení jako saláty (bez smaženého kuřete) místo hranolků. Ale pokud chcete opravdu zhubnout z břišního tuku, vynechejte rychlé občerstvení úplně.

Vynechejte sladké ochucené vody
Porce takové limonády obsahuje více kalorií než velký banán, bez žádných nutričních hodnot. Mnoho těchto kalorií pochází ze sirupu s vysokým obsahem fruktózy z kukuřice, které naše tělo opravdu neví jak zpracovat, a které nejčastěji končí jako břišní tuk.

Dělejte Weightbearing * 1 cvičení – nejlepší způsob jak ztratit břišní tuk.
Pokud si myslíte že po zbytek života budete muset dělat pouze sklapovačky a sklapovačky, že jen tak můžete spálit břišní tuk a udržet ho mimo, tak to není zcela pravda. Budete muset dělat všechny druhy cvičení, s mírou, včetně Weightbearing cvičení, jako rychlá chůze, jogging a podobně. Nezapomeňte, celkově fitness a výživa jsou klíčem ke ztrátě břišního tuku a udržení ho mimo tělo.

Dělejte také Non-Weightbearing cvičení
Kromě cvičení Weightbearing, které vám pomohou se zbavit břišního tuku, budete muset přidat i Non-Weightbearing cvičení, jako je např. cyklistika a veslování. Tyto dva (Weightbearing a Non-Weightbearing) v kombinaci se silovými cvičeními a kardio cvičeními, troškou jógy vám dá po celý život dobré zdraví a samozřejmě odbourá břišní tuk nadobro.

Neusínejte na vavřínech
Jakmile máte tělo po jakém chcete, neznamená že je čas na odpočinek. Nepřestávejte cvičit. Nepřestávejte jíst správně jídla. Dodržujte nadále svůj plán a vaše tělo zůstane nadále přitažlivé a sexy.

Loading...