7-denní dieta, která se stává po celém světě velmi populární. MŮŽE JI PODSTOUPIT OPRAVDU KAŽDÝ



Nikdo vám ohledně hubnutí neporadí lépe než dietolog, který si dietu sám na sobě vyzkoušel a dosáhl požadované výsledky. Rimma V. Moysenko je zkušená lékařka, výživová poradkyně, fyzioterapeutka a laskavě se podělila o vlastní program na hubnutí, který potrvá jen 7 dnů.

dieta-7-denni1

 

 
Důležitým faktorem pro dosažení požadovaného výsledku, je podle dietoložky pozitivní přístup a aktivní životní styl. Její oblíbené motto zní: „Náš život je odrazem našich myšlenek.“ Jídlo by mělo být pro vás zábavou, ale jeho kvalita a množství by měly být přísně pod kontrolou.

jídelníček

pondělí

Snídaně – šťáva nebo smoothie z čerstvého ovoce a zeleniny s otrubami
Svačina – salát z vařené řepy a mrkve, švestky s vlašskými ořechy pokapané rostlinným olejem
Oběd – vařené kuřecí maso se špenátem
Svačina – grapefruit
Večeře – 100g nízkotučného tvarohu, zeleninový salát dochucený bílým jogurtem
Úterý

Během dne si můžete dopřát 2 kusy mořského vlka (morčáka) se zelím nebo fazolemi a rostlinným olejem. Je třeba konzumovat zelenino-ovocné šťávy a syrové ovoce.

dieta-7-denni2

 

 
středa

Snídaně – 200g rýže s dušenou zeleninou, pohár rajčatové šťávy
Svačina – 30g nízkotučného sýra, jablko
Oběd – celerová nebo brokolicová polévka, plátek žitného chleba a jablko
Svačina – 150g vařené ryby, 200g dušené zelené fazolky
Večeře – salát z červené řepy, mrkve, zelí a citrónové šťávy
čtvrtek

Vyvážený den na šťávách zředěných s vodou v poměru 2:1. Celkové množství – 3 litry
pátek

Snídaně – ovocný salát s pšeničnými vločkami
Svačina – chléb s otrubami, salát z celeru, jablek, brusinek, politý olivovým olejem
Oběd – Talíř čočkové nebo fazolové polévky, 100g kysaného zelí s máslem
Svačina – 200g mrkvového suflé
Večeře – 100g vařené ryby, 300g zelného salátu

dieta-7-denni3

 

 
Sobota

Snídaně – omeleta z bílků se špenátem, 100g nízkotučného sýra
Svačina – žitný chléb, čerstvý pomerančový džus
Oběd – 150g vařeného hovězího masa, listový salát
Svačina – 100g nízkotučného tvarohu s jogurtem, jablko
Večeře – 100g uvařené pohanky, 200g salátu z rajčat a bylinek
Neděle

Celý den konzumujte pečená jablka – 1,5kg

dieta-7-denni4

Jak můžete vidět, strava je velmi rozmanitá. Máte povoleno jíst maso, ryby, mléčné výrobky a saláty. Metoda Rimmel Moysenko je zaměřena nejen na snížení hmotnosti o 2-6 kilo, ale i na hloubkové pročištění vašeho organismu.

loading...