5 jednoduchý cviků na zpevnění ochabnutých rukou



Z pohledu kosmetického problému může nezpevněná kůže v oblasti paží postihnout nejen ženy ale i muže. Hlavním důvodem je stárnutí či fyzická nečinnost. Proto si je můžete zpevnit pravidelným cvičením s cviky zaměřenými na tricepsový sval.

Jakmile si na vašich rukou vyformujete tricepsy, převislá kůže se přizpůsobí svalem na ruce a tím se zredukuje i na pohled.

Následujících 5 cviků vám s tímto problémem pomůže:

Kliky
Začněte v pozici na kliky, na prstech nohy, zarovnejte tělo s hlavou a dlaně položte kolmo s ramenami.
ochabnuteruce2

Tricepsové kliky
Rucemi se opřete o lavičku, při tom si dejte pozor abyste měli ruce od sebe na šířku ramen.
ochabnuteruce3

 

Přítahy velké činky v předkloně
Jemně pokrčte kolena, chyťte a držte činku s dlaněmi.
Ohněte se v pásu abyste se předklonili, ale záda mějte zarovnané.
ochabnuteruce4

Tricepsové tlaky s jednoručkou
Ve stoji chyťte činku do jedné ruky a nohy si rozkročte do šířky ramen. Činku si dejte za hlavu a snižte odpor půlkruhovým pohybem dolů až kým se předlokti nedotkne bicepsu.
ochabnuteruce6

Tricepsový kick-back v předklonu
Vezměte si jednoručky do obou rukou. Záda musí být srovnaná a dlaně směřují k tělu. Jemně pokrčte kolena a předkloňte tělo tak, aby bolo rovnoběžně se zemí.
ochabnuteruce5

 

loading...