5 cviků z jogy pro ploché bříško. Cviky, které lze provádět v pohodlí domova!



Každý, kdo se někdy snažil spálit břišní tuk, ví, že vůbec není snadné docílit vysněné postavy.

Kromě toho tuk přináší nepohodlí, a dokonce má i vliv na celkové zdraví. To je důvod, proč je třeba se ho zbavit. Ale určité cvičení nebude stačit, budete muset připojit správnou dietu, kardio a jógu.

Jóga

– účinný způsob, jak zhubnout břicho. Toto bylo potvrzeno všemi, kteří ji praktikují. Svaly velmi rychle posílí, stejně jako se zlepší fungování vnitřních orgánů v břiše. Ujistěte se, že to zkusíte!

1) Pozice kobry

Lehněte si na záda, položte ruce pod ramena. Nadechněte se a zvedněte tělo, narovnejte ruce. Pak se ohněte v dolní části zad a v hrudní oblasti. Vytáhněte krk. Držte tuto pozici, a pak se pomalu vraťte dolů.

1-2

 

 

2) Pozice člunu

Lehněte si na břicho, pokrčte kolena a zvedněte nohy. Držte ruce za zády a uchopte kotníky. Maximálně prohněte záda, zvedněte pánev a hrudník. Udržte se v poloze 10-15 vteřin. Vraťte se do výchozí polohy.

2-2

3) Prkno

Dlaně by měly být přímo pod rameny. Trup, hýždě a nohy by měly vytvořit přímku. Pánev není prověšená a neprohýbáte se v pase. Zatněte břišní svaly. Vydržte tak dlouho, jak dokážete.

3-2

 

 

4) Vítr

Lehněte si na záda a relaxujte. Přitáhněte kolena k tělu a chodidla uchopte rukama. V pozici setrvejte minutu.

4-2

5) Luk

Lehněte si na záda a položte ruce podél těla. Nadechněte se a pomalu zvedněte nohy rovně vzhůru. Zvedněte tělo a pokuste se rukama dotknout nohou. Vydržte v pozici 15 sekund.

5-2

Díky pravidelnému cvičení jistě již brzy uvidíte výsledky! Nezapomeňte sdílet tento článek s přáteli, aby i oni mohli vyzkoušet tyto skvělé cviky.

loading...