5 cviků pro štíhlý pas a krásné, ploché bříško pro všechny ženy!



Známé sklapovačky jsou jedním z nejoblíbenějších cviků mezi nováčky ve fitness.

Aktivně je zahrnou do svého tréninkového programu a pravidelného cvičí. Ale postupem času, si lidé všimnou, že cvičení nefunguje tak, jak by si přáli. Ve skutečnosti existuje spousta jiných účinnějších cviků!

Při cvičení břišní oblasti je potřeba provádět nejen sklapovačky, ale také různé jiné cviky, aby se procvičily a posílily všechny svaly na břiše.

1) Zvedání boků

1

2) Zvedání nohou

2

 

 

3) Výpady s otočkou

3

4) Pánevní rotace

4

 

 

5) Horolezec

5

Začněte v pozici prkna. Pánev, hýždě a hlava tvoří jednu souvislou linii. Ohněte pravé koleno a přitáhněte jej k levému lokti. Poté vyměňte nohy.

Každý cvik provádějte 45-60 sekund. Opakujte 3-4 krát všechny cviky. Udržujte správnou pozici a cvičte pravidelně, brzy uvidíte výsledky!

Nezapomeňte sdílet se svými přáteli, ať si mohou také zacvičit!

loading...