5 cviků pro štíhlý pas a krásně ploché bříško pro naprosto každou ženu!



Klasické sklapovačky jsou jedním z nejoblíbenějších cviků mezi nováčky ve fitness. Aktivně je zahrnují do svého tréninkového programu a pravidelného cvičení.

Ale postupem času, si každý všimne, že toto cvičení nefunguje tak, jak by si přáli. Ve skutečnosti existuje spousta účinnějších cviků!

Při cvičení břišní oblasti je potřeba provádět sklapovačky, ale v kombinaci s různými jinými cviky, aby se procvičily a posílily všechny svalové skupiny na břiše.

1) Zvedání boků

1

 

 

2) Zvedání nohou

2

3) Výpady s otočkou

3

 

 

4) Pánevní rotace

4

5) Horolezec

5

Začněte v pozici prkna. Pánev, hýždě a hlava musí tvořit jednu souvislou linii. Ohněte pravé koleno a přitáhněte jej k levému lokti. Poté vyměňte nohy.

Každý cvik provádějte 45-60 sekund. Opakujte všechny cviky 4 krát. Udržujte správnou pozici a cvičte pravidelně, brzy uvidíte báječné výsledky!

Cvičení břišních svalů.

loading...