5 cviků pro ploché bříško a štíhlý pas. Jsou určeny pro ženu v každém věku a můžete je dělat i u Vás doma!



Dosažení plochého břicha a štíhlého pasu není snadné. Zvláště seznámeny s tímto problémem jsou ženy středního věku, které se snaží udržet si vysněnou hmotnost a postavu.

Ale jsme připraveni vás dnes ujistit, že nic není nemožné. Hlavní věc je správně cvičit požadované oblasti.

Připravili jsme pro vás sadu cvičení pro přímé a šikmé břišní svaly. Všechny cviky jsou pečlivě vybrány tak, aby bylo dosaženo maximálních výsledků v co nejkratším čase a vy jste se tak mohli na pláži pochlubit krásnou postavou.

1) Lehněte si na záda, ruce rovně po stranách. Zvedněte současně obě rovné nohy. Nesmíte je od sebe odtrhnout. Proveďte 2 sady, opakování 25 krát. Vypracujte své boky tak, že budete zvedat nohy střídavě.

1

 


 

 

2) Lehněte si na záda. Dejte ruce za hlavu, zvedněte ramena z podlahy. Zvedněte ohnuté nohy. Přitáhněte k sobě pravou nohu a levý loket a levé koleno k pravému lokti. Proveďte 2 sady, opakování 25 krát.

2

3) Lehněte si na záda. Nohy ohněte v kolenou, a položte je, aby se dotýkaly podlahy. Držte ruce za hlavou. Zvedněte ramena nahoru. Bradu se snažte vytáhnout. Proveďte 2 sady, opakování 25krát. Pro šikmé břišní svaly, přitáhněte levý loket k pravému kolenu 25-krát, pak svůj pravý loket k levému kolenu stejným počtem opakování.

3


 

 

4) Ležte na zemi, pokrčte nohy, vaše nohy by měly ležet na podlaze. Požádejte někoho, aby vám je držel. Můžete použít pohovku nebo jiné dostupné prostředky, pokud je to možné, abyste se o ně zapřeli. Zvedněte tělo, a potom se opět snižte. Udělejte to velmi pomalu a opatrně. Proveďte 2 sady, opakujte 25 krát.

4

5) Vydržte v desce na loktech co nejdéle to zvládnete.

5

Pro nejlepší výsledek kombinujte toto cvičení s aerobními cviky a správnou výživou. Sdílejte s ostatními, zda i oni mohou dosáhnout svého cíle!

loading...